NOD 13 augustus

Mijn NOD is morgen 14 aug. Vorige maand is mijn 1e zwangerschap een miskraam geworden na 7+2 dagen. Alle kwaaltjes waren verdwenen als sneeuw voor de zon. Maar nu voel ik weer dezelfde druk in mijn onderbuik en vermoeidheid als die ik toen ook had in het prille begin. Zoooo spannend!!!

Wij konden toch niet wachten.. maar helaas de kv2v5 was omo wit. Ik baal echt als een stekker. Aankomende maand een cyclusmonitoring in het ziekenhuis ik ben benieuwd wat hier uit komt. Wij gaan voor nu door naar de volgende ronde. Hopelijk hebben de meeste van jullie die 2 magische streepjes!:)

@SJemm gefeliciteerd wat leuk. Ik verwacht mijn NOD morgen de 14e ik heb afgelopen donderdag een test gedaan deze was negatief toen dacht ik zal wel niet maar ik lees meerdere berichten en ook op sites dat echt de dag zelf of later betrouwbaarder is dus morgen ga ik nog eens testen. Mijn vorige zwangerschap was niet gepland dus waren we er niet mee bezig maar ik had wel een week voor ik een test deed een gevoel dat ik zwanger zou zijn ineens trek in bepaald eten en verder geen rare dingen. Nu ronde 1 proberen voor een 2e eigenlijk al sinds januari 2019 bezig voor de 2e maar door een zware operatie hebben we het even uitgesteld dus gelukkig was het niet eerder. Nu hoop ik wel echt dat het gelukt is. Maar misschien omdat ik er weer meer mee bezig ben. Blijft spannend 

@gebruiker10153634 ja ik baal echt heel hard! Maar we houden moed :)
ik loop al een tijdje bij de gyn voor mijn hevige menstruaties. Ik val elke keer flauw de eerste 2 dagen. Het enige wat ze voor me kunnen doen is weer aan de hormonen maar dat is nu geen optie. In overleg hebben we besloten verseld het traject in te gaan om in ieder geval uit te sluiten of er intern geen obstakels zitten. De zaadcellen van mijn man zijn helemaal goed gekeurd en mijn bloed ook. Aankomende maand een cyclus monitoring. Ik ben erg benieuwd!
Wanneer ga jij testen?

Jaa net 2 testen gedaan allebei positief ik ben zo blij mijn gevoel zei het al maar ik ging van de zoveelste teleurstelling na alles wat er het afgelopen jaar is gebeurt is hij/zij zo gewenst ❤️En dat ruim een maand na mijn operatie ik ben zo dankbaar morgen toch nog een test doen in de ochtend en dan een afspraak maken ?voor iedereen die nog moet testen of nog wacht of helaas ongesteld is geworden succes allemaal 

Terug
Bovenaan