NOD 13 augustus

@ alison, ooo echt wat toevallig. Ben benieuwd wat het uiteindelijk is bij ond beiden. Tuurlijk laat ik het weten. Woensdag ochtend zou de planning zijn om te testen tenzij ik morgen ongesteld word natuurlijk haha. Maar dan laat ik het ook weten:)
Ook weer spannend voor jou. Nog f geduld! Ben benieuwd of je het tot vrijdag volhoudt. 

Wat spannend allemaal! 
Over 3 dagen is mijn NOD. Vorige week week menstruatie achtig rug klachten en nu volle/pijnlijke borsten. Verder nergens last van. Als ik woensdag niet ong. Ben geworden ga ik donderdag testen, zo spannend weer! Afgelopen keren voor NOD getest maar dat probeer ik nu uit te stellen.
Hebben jullie al klachten?
succes allemaal:)!

@gebruiker 10153634, ik ga voor je duimen dat je menstruatie wegblijft. Ik zal de site morgen en woensdag goed in de gaten houden.
@floortjeb, ja spannend he. Hopelijk binnenkort een positieve test. Hoeveelste ronde zit je nu? Laat je je uitslag weten 

@alison ja heel spannend weer. Wij zitten inmiddels in ronde 8. Elke maand hoop je weer dat je ongesteldheid weg blijft. In welke ronde zitten jullie??

@gebruiker10153634 spannend ook voor jou, laat je de uitslag weten? :)

succes allemaal!!

Goedemorgen allemaal, vanochtend toch alvast een testje gedaan en duidelijk een plus te zien binnen 1 minuut. :) het lukt me niet om een foto toe te voegen. Iemand tips? 

@Gebruiker 10153634 en Floortjeb al nieuws? Hopelijk bij jullie ook positief!!

@ alison woaaah wat fantastisch. Gefeliciteerd!! Ik heb geen idee hoe je een foto bijvoegd...
Bij mij nog geen nieuws. Ik durf niet. Gisteravond nog mega zere tepels en vanochtend bijna niks meer. Dus ik denk njet dat het nog heel hoopvol is. 

Dames gefeliciteerd met jullie positieve test! Als het deze ronde niet gelukt is hoopvol op naar de volgende.
Ik kan het nog niet geloven, maar ik heb gisterenavond positief getest! Echt bizar! Zo ontzettend spannend ook! Ik was en ben daarnaast verbaasd hoe rustig ik nog ben in mijn hoofd erover. Op het moment van testen en ik zag direct dat lijntje oplopen had ik wel een hartslag van 300 hoor!?

Terug
Bovenaan