NOD 13 augustus

Hallo, 
ik heb mijn NOD dag al gehad.. ik ben nu hier. Misschien kan iemand me helpen ik heb twee apps gedownload om mijn ongesteldheid te bijhouden. Nu komt het bij eentje ben ik 4 dagen overtijd bij de andere 6 dagen. Me buik rommelt wel heel erg alsof ik ongesteld moet worden maar er komt maar niks! Heb wel hele erge last van moodswings kan zomaar zo in een keer heel chagrijnig en boos worden. Wat denken jullie dames, zou ik mezelf alvast laten testen of nog even wachten? 
xoxo

Hi gebruiker! Ik zou zeker er een testje aan wagen morgen! Dat je zo lang je geduld al hebt bewaard heb ik al respect voor ..;)

@magicone ja wil ook echt een testje doen alleen vaak negatief Antwoord gehad.. en dan toch nog paar dagen later ongesteld geworden.. vind het zelf echt heel erg spannend! 

Toch een aantal dames die morgen gaan testen! Spannend hoor. Ga voor jullie duimen op een positief resultaat. 
Ik maak mezelf langzaam gek. Beeld mezelf volgens mij vanalles in. Wat duurt wachten dan lang zeg. 

Vanmorgen getest dames? 
Ik heb in iedergeval bij de Kruidvat al even 2 testen gekocht. Nu het geduld bewaren tot dinsdag.

Vanmorgen getest maar negatief. Kan misschien te vroeg zijn als de NOD dinsdag is aan de andere kant denk ik dat het door de negatieve test niet gelukt is..

Ik heb nog niet getest lig nog heerlijk in me bed! Ik ga ook nog niet testen ga et maandag pas doen denk ik! @magicone aah jammer! Maar ik denk dat je nog een paar daagjes geduld moet hebben en dan weer moet proberen! 
Is dit voor jullie jullie eerste kindje? Ik heb al een zoon van 9! 

Terug
Bovenaan