Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@MagicOne: ik merkte vrij weinig, had alleen t gevoel ongesteld te worden. Gevoelige onderbuik en wat opgeblazen maar wel een beetje weeïg in de ochtend. Als ik dan had gegeten was t weer goed. Jullie zitten in de mm lees ik nu, fijn dat jullie nog wel van alles genieten. Je hoort vaak dat het veel druk legt op de relatie
@Goudlokje: ik merk dat ik er meteen wel veel bezig ben. Sinds we hebben gezegd we gaan weer proberen.
@Chantal2109: wat balen zeg! Zag je t aankomen? Of wel t idee dat t raak zou zijn.
Ik denk vanaf het moment dat je de keuze hebt gemaakt ervoor te gaan je onbewust er toch mee bezig bent.
Ja wij blijven in gesprek met elkaar en houden het luchtig en dat helpt voor ons ervaar ik.
Balen @Chantal!
Tot gistermiddag had ik het gevoel dat het nog wel eens raak kon zijn.. mijn borsten waren erg gevoelig en dit nam eigenlijk toe tot gister middag toen van een op andere moment niks geen last meer.. begon op dag 10 al met wat bruinverlies (minimaal) dat ik de hoop had dat het innesteling was.. gister was het vrijwel niets tot savonds toen werd weer wat meer en vanmorgen was daar dan het rode bloed ?...
Sjemm, magicone, goudlokje ik denk ook inderdaad dat het bijna bij iedereen zo werkt. Als je het wilt dan liever gisteren dan vandaag.
MagicOne knap dat jullie zo positief zijn! Dat is echt fijn. Respect.
@chantal dat is echt balen! Op naar de volgende ronde!!
Ik heb wat hoofdpijn aan de zijkant en wat rugklachten bij vlagen maar dat lijkt mij meer een voorbode voor mijn menstruatie.
Ah balen! Als je ongesteld bent geworden!
morgen zit op op 12 dpo dus maandag ongesteld worden. Spannend ga morgen testen.
Heb vandaag nul krampjes gehad alleen wat misselijk en een opgeblazen buik.
Gisteren vlogen mijn emoties me om de oren. Kon om alles huilen en was dan weer overdreven vrolijk en toen werd ik boos op mn vriend omdat hij eigenlijk niks deed. Kortom mn hormonen slaan de pan uit.
Vandaag veel afscheiding gehad dus dit geeft mij hoop.
Succes iedereen
Ik heb ook rond de 13e mijn Nod.
Dit is de 2de ronde. Bij 1ste ronde (een wonder bij PCOS) meteen zwanger, maar helaas na 6 weken een miskraam gekregen.
Heb nu nog geen symptomen, waar ik de vorige keer wel last van had. Dus verwacht er niet teveel van.
Iedereen suc6 en sterkte met geduld hebben
Hoi allemaal,
Ik heb 15, 16 of 17 aug m’n NOD. Klinkt beetje vaag maar ik had 3 dagen lang een positieve ovulatietest dus geen idee wanneer nou echt m’n eisprong is geweest. Voor ons is het ronde 9 inmiddels, 1e kindje.
Tot nu toe nog niet echt symptomen, alleen erg moe de laatste dagen. Maar of dat ergens mee te maken heeft.. we wachten het af!