nod 16 julie weer nog meer

hoi ik ook zo rond die tijd .spannend hoor voor jou en mij evt.voor de andere ook.
dus afwachten dan maar .
laat het ons wel eventjes weten net als ik laat het jullie ook weten als het zo ver is.
groetjes van dees.

Ook ik heb mijn NOD 16 juli, 1e ronde voor de derde.

Groetjes, Manon

heben julie mischien al zwangerschap teekens ik had van de week wel wat vocht uit me borsten ben heel zeenuwachtig heb in noverber een kindje verlooren bij 41 weeken zwangerschap hoopen maar voor ons alemaal liefs jolanda

Ook ik heb mijn nod rond de 16e ook ons eerste kindje

Dus allemaal even afwachten, heb alleen nu heel veel gerommel in mijn buik en ben erg moe maar moet me niks verbeelden want heb ook een drukke week gehad. Ik heb verder nergens last van maar ergens hoop je het zo graag maar ja het komt wanneer het komt he

Meiden succes en ik duim voor jullie allemaal.

X Tam

Hoi hoi,

Spannend inderdaad...Ik heb rond de 17e mijn NOD, maar weet het niet zeker omdat ik de vorige keer een week te vroeg ongesteld ben geworden. Ik heb sinds gisterenavond ook wat klachtjes; het voelt alsof ik weer ongesteld (gerommel in buik) moet worden, maar heb alleen redelijk veel ehm..wittig slijm (sorry). En ik ben supermoe. Heel erg moe.

Allemaal succes met nagelbijten en wachten...!

Liefs,
Duin (29 jr / 1e blaag / ronde 2)

Hallo,

Ik ben Chantal en ik ben nieuw op dit forum. Twijfel al een tijdje of ik dit nu wel of niet zal doen. Maar goed. Wij gaan nu naar ronde 6 en mijn NOD zou rond de 29ste moeten liggen. Na 5 maanden zou ik het ongeveer moeten weten, ik heb een regelmatige korte cyclus van 24/25 dagen. Maar tot nu toe nog geen succes. Ben aan het twijfelen over een ovulatietest, wat vinden jullie?

Hoi hoi
Ik heb ook mijn nod in die week nl de 19 de 3 daagjes later
dan jou. maar wel spannend. Met de ovulatie test had ik 7 dagen
geleden positief en ook geklust die avond om de dag.
En nu vanmiddag had ik heel weinig maar toch een heel klein beetje
rood helder bloed (sorry vies).
Moet nog 10 dagen wachten, maar t zou ??? wie weet
xxx dieneke en heel veel succes allemaal!

Terug
Bovenaan