nod 16 julie weer nog meer

hoi meiden,

ik heb tussen de 12e en 15e ongeveer mijn nod. mn cyclus wisselt tussen de 28 en 31 dagen, maar tot nu toe niets te bekennen.mn borsten doen wel zeer, maar dit heb ik ook wel eens voor mn nod. ik ben benieuwd, ga op zn vroegst maandag testen.
ik duim met jullie mee en hoop van iedereen positieve berichten te lezen.

liefs lieselot

halo alemaal hoe is het met julie normaal ben ik altyd een dag te vroeg maar nu nog niks oook geen buikpijn of ong pijn waneer gaan julie testen ik denk als ik nie ong word morgen dat ik maandag test best wel spanend he liefs van jolanda

Hoi allemaal,

Ik had gisteren wat helder bloedverlies ( heel weinig ) en daarna ging het over in oud bloedverlies. Vandaag is dat ook weer bijna weg. Het blijft dus afwachten. Ben er niet zo heel erg mee bezig, kan nog alle kanten op. Vorige keer begon het op zondag en zette het woensdag   pas goed door. Ik wacht het wel af.
Hoe staat het met de rest?

Groetjes, Manon

Hoi Manon,
dat heb ik nou ook, sinds de geboorte van mijn zoontje. Het lijkt dan te beginnen, maar het zet pas 1 of 2 dagen echt door.
Vandaag verwacht ik de rode visite weer, maar ik zie nog niets en voel ook niets...
Ik ben alleen erg moe, maar dat komt doordat mijn zoontje ziek is en vanacht de halve nacht heeft lopen spoken. zucht. Hoe moet dat als je inderdaad een tweede krijgt?!

Volgens mij gaan er morgen een hoop stellen testen. Ik ben heel benieuwd wie er goed nieuws heeft.

groejts
greet

Hoi hoi!

Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat! Hier is er nog niks aan de hand...wel nog steeds
veel wit-slijm-verlies. Ik denk dan steeds dat die rooie rakkers arriveren, maar dat is dan niet zo. Meestal heb ik voor de nod ook ehm...wat bruinig slijm. Nu nog niks! Ben verder moe, maar dat zegt natuurlijk niks. Ben deze week superdruk geweest!

Maar pfffft...hoop het zooooooo! Deze week gaan we op vakantie en lijkt mee heerlijk om dan zwanger te zijn. Heb er zo'n romantisch beeld bij. Met wazige blik en hand op buik naar een stel bergen kijken...hihi..Nouja...afwachten geblazen....

Laten jullie even de stand van zaken weten?

(29 jaar, 1e kindeke, ronde 2, nod 17 juli)

halo alemaal vandaag ook mijn nod maar oook nog niks voel oook nie dat het op komst is normaal ben ik altyd op tyd of te vroeg nu niks als ik dinsdag nog nie ben doe iktest als ik zo lang kan wachten liefs van jolanda

Hoi allemaal,

Nou het heeft gisteren goed door gezet, netjes op tijd. Wist al dat het gewoon ging komen. Na drie zwangerschappen merk je het wel aan je lichaam. Gaan nu lekker door voor de 2e ronde. Nieuwe NOD 13 augustus.

Groetjes, Manon

Ik kon me niet inhouden hoor, net getest en het was natuurlijk negatief. En nog geen duivels in aantocht!
Voel ook helemaal niks wat met ongi te maken heeft. Zal wel door de stress komen dat ik deze keer niet precies op tijd ben....

*zucht* ik wil zooo graaag...

Succes rest!

Terug
Bovenaan