NOD 20/21/22/23 juni

<p>He lieve meiden, ik start weer even een nieuwe topic voor de nieuwe NOD ronde van deze maand. Super spannend weer.. </p>

Ik doe ook mee. Hoop iig dat ik rond deze tijd zit. Ben zo onregelmatig ongesteld. Nu met teunisbloemolie begonnen dus hoop dat ik iets regelmatiger wordt. Met 38 dagen cyclus zit ik op 19 juni . Dus spannend. Nog 1.5 week ladies 
Hoe voelen jullie je 

Ik doe ook mee, 7 juni de smiley, 8 juni rekbaarslijm. 6 en 8 juni hebben we ons best gedaan. Dit is de eerste maand dat ik het idee heb dat het wel eens raak kan zijn. Vanacht weer wat vage pijn aan de rechter kant in mijn baarmoeder. Maar geen idee wat het kan zijn, erg vroeg om iets te voelen. Nog een beetje geduld hebben tot 21/22 juni. Spannend wel.

pff.. dacht dat m'n NOD 20/21 Juni was maar begin toch vandaag enorm te twijfelen.. koppijn, niet normaal! en beetje last van me onderrug en buik.. pfff word helemaal gek van m'n lichaam!
ja, t kan ook de innestelling zijn.. maar pff ik weet t echt niet meer..
iemand anders ook al last van symptomen?

Ik verwacht ook +- 20 juni mijn nod (moeilijk precies te zeggen met onregelmatige cyclus) op 5 juni een positieve ovulatietest, de dag ervoor en de dag erna "gezellig" gehad dus nu afwachten. Blijft erg spannend, maart een miskraam gehad en tot nu toe elke maand daarna niks. Succes allemaal met afwachten!! 

Terug
Bovenaan