Ja ik heb mijn eiersprong op 7jun gehad.. had krampen en was al x aantal dagen van te voren saggooo.. gisteren voelde ik helemaal niets en had ik echt kom maar op met die volgende ronde want het is toch niet raak.. vandaag dus opeens koppijn, buikkrampjes (heel licht), onderrugpijn en maagklachten.. maar ben maag patient dus weet niet of het nou van een eventuele zwangerschap kan zijn of dat het gewoon echt mijn eigen maag probleem is? Normaal heb ik t namelijk na het avond eten of voor het slapen gaan.. dit keer had ik het in de middag rond 4uur.. dat was nieuw.. maar t kan ook best zijn dat me lichaam me nu enorm voor de gek houd.. pff.. nog even een weekje geduld hebben en dan weet ik meer.. wel hou ik natuurlijk goed alles in de gaten.. vooral m'n borsten.. ben steeds aan t voelen en kijken of ze pijnlijk of gevoelig zijn.. me linker tepel is wel gevoelig en voor me gevoel lijkt ie groter dan de rechter maar ik weet niet of ik dat altijd heb?? Heb in de linker een piercing dus misschien dat ie daarom er anders uit ziet? Hahaha
heb nooit geweten dat ik er zo mee bezig zou zijn.. en normaal is het natuurlijk als je niet bezig bent met zwanger worden dat je blij bent dat je pas over een week ongesteld wordt.. nu zit is