NOD 20/21/22/23 juni

Nee meiden! Mijn nod is 23 juni! Ben benieuwd! Ik werk elke week nachtdiensten en las dat dat negatieve invloed heeft dus geen idee wat ik moet verwachten! Iemand ervaring mee??

Ja ik heb mijn eiersprong op 7jun gehad.. had krampen en was al x aantal dagen van te voren saggooo.. gisteren voelde ik helemaal niets en had ik echt kom maar op met die volgende ronde want het is toch niet raak.. vandaag dus opeens koppijn, buikkrampjes (heel licht), onderrugpijn en maagklachten.. maar ben maag patient dus weet niet of het nou van een eventuele zwangerschap kan zijn of dat het gewoon echt mijn eigen maag probleem is? Normaal heb ik t namelijk na het avond eten of voor het slapen gaan.. dit keer had ik het in de middag rond 4uur.. dat was nieuw.. maar t kan ook best zijn dat me lichaam me nu enorm voor de gek houd.. pff.. nog even een weekje geduld hebben en dan weet ik meer.. wel hou ik natuurlijk goed alles in de gaten.. vooral m'n borsten.. ben steeds aan t voelen en kijken of ze pijnlijk of gevoelig zijn.. me linker tepel is wel gevoelig en voor me gevoel lijkt ie groter dan de rechter maar ik weet niet of ik dat altijd heb?? Heb in de linker een piercing dus misschien dat ie daarom er anders uit ziet? Hahaha
heb nooit geweten dat ik er zo mee bezig zou zijn.. en normaal is het natuurlijk als je niet bezig bent met zwanger worden dat je blij bent dat je pas over een week ongesteld wordt.. nu zit is 

Hooo, laatste stukje ging fout hahaha.. ipad reageerde niet meer :p
maar wou dus zeggen nu zit ik af te tellen tot het eindelijk zover is (naja liever niet natuurlijk omdat ik dan misschien wel zwanger ben)

Ik ben zo benieuwd of het deze ronde voor ons allemaal raak is ? Ik heb nog nergens last van alleen krampjes. Maar ik heb ongeveer elke ronde wel symptomen ?? Deze ronde geen ovulatie testen gedaan.. Maar heb tot nu toe steeds wen cyclus van 28dgn. Di/woe/dond ons best gedaan en zoals de app aangeeft zou dan vrijdags mn eiersprong zijn.. Ben nu dan wel bang dat we vrijdags ook los hadden moeten gaan ?☺️ 2 maand gelee was het niet raak.. en had ik donderdags een positieve ovulatie test.. We gaan het zien 

Als je vrijdag je sprong had hoef je, je geen zorgen te maken hoor zaadjes blijven lag genoeg in leven..
hoop ook dat we volgende week met positief nieuws komen! 

Hoe is het met iedereen hier? Ik heb vanaf vandaag al weer gevoelige borsten.. bizarre is dat ik dat steeds vaker heb ruim een week voor mn ongesteldheid en dus tot nu toe altijd ongesteld geworden.. welk sommige buik.. 

Jeej ik sluit me ook aan! Zaterdag de 8e een positieve ovulatietest dus ik vermoed de zondag of maandag een ei te hebben gehad. Dus dan zou mijn NOD de 23e zijn. Spannend ! Ik probeer niet op de symptomen te letten want die lijken allemaal zo op elkaar joh. Borsten worden altijd al wat gevoeliger als ik ongesteld moet worden en hetzelfde met een zeurende buikpijn. Voor mij was de enige duidelijkheid gewoon testen haha. 
Ik ben al een keer zwanger geweest. Toen heb ik pas bij een week overtijd getest omdat ik steeds het gevoel had dat ik ongesteld moest worden. Dusja beetje buikpijn kan twee kanten op ?

Ik vind het zo spannend voor ons allemaal! Ik hoop sws dat er tenminste 1 a 2 vrouwen een positieve test hebben! (Liefst natuurlijk iedereen!)
ik heb sinds vandaag melk achtige afscheiding.. merkte het bij afvegen.. verder minder koppijn dan gisteren maar me buik voelt wel anders.. borsten/tepels doen geen pijn maar wel een soort van trek achtig gevoel soms bij me tepels.. maar dat doet dus geen pijn en is ook niet gevoelig.. en ik voel me goed, ik heb heel veel energie.. voel me zo goed dat ik zelfs kan denken: als ik volgende week negatief test dan is dat ook helemaal oke! Heel raar.. ik kan voor me gevoel opeens de hele wereld aan.. :D

Terug
Bovenaan