NOD 20/21/22/23 juni

Ik ben ineens verkouden en misselijk in vlaggen  elke x! Mn borsten zijn gevoelig mar of voortekenen  zijn geen idee! Ben bang cor schijn zwanger symptomen omdat zo graag wil! Voelt erg dubbel allemaal

Coraliene: ik kan je zeggen toen ik schijnzwanger was had ik overal last van.. alles wat je maar kan bedenken met wat je kan voelen als je zwanger bent had ik.. na een negatieve test gehad te hebben voelde ik na 2 a 3 dagen helemaal niets meer.. alsof er nooit wat was gebeurt.
hoop tuurlijk voor jou dat je wel zwanger bent.. maar mocht je toch twijfelen doe een test en je zal merken als je echt niet zwanger bent dat je, je snel beter zou voelen.. (ja ik en me vriend waren wel verdriettig maar gelukkig hebben we dat achter ons kunnen laten)

Owww wat spannend meisjes!! ? Ik heb ook steeds gedacht dat het raak was.. elke keer weer teleurstelling, voel me nu een beetje anders.. hoe? Kan ik niet echt uitleggen..
SanneStar ik las indd je topic, wat bizar! Ik had vorige maand ineens 2 dagen voor mn NOD van dag rekbare slijm.. ook echt nog NOOIT gehad voor mn NOD (wel rond mn ei) maar bleek uiteindelijk ook niks te zijn.. 

Ik weet het echt niet. Ik ben zo onregelmatig. Vorige cyclus dacht ik dat ik eindelijk kon zeggen dat ik rond de 30 dagen zat, ging ik opeens bij dag 26 bloeden. Zit nu op 24.... voel helemaal niks dus zal wel weer uitlopen op een teleurstelling. 
Durf pas dag 35 te testen ofzo...

Het duurt nog meer als een week voor mijn nod, voel wel af en toe wat dingen maar kan eigenlijk nog niet. Moeilijk te omschrijven maar heb echt een gevoel dat het zo is ofzo. Ik denk dat, als ik het vol houd, ik pas test als ik een paar dagen over mijn nod ben. Of als ik echt symptomen krijg eerder dan op zijn vroegst de 21ste denk ik ?

Terug
Bovenaan