NOD 20 t/m 27 september

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Net ontdekt dat onze 1e ronde niet gelukt is. Hoe teleurstellend dit ook is ik weet nu wel hoelang mijn cyclus is zonder pil. 27 dagen.
We gaan nu helemaal voor ronde 2!! 22 september kunnen we gaan testen. Wie nog meer??

X Seits

Hoi Seits,

Jammer dat het niet gelukt is in deze ronde. Succes in ronde 2. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, maar als ik uit ga van een normale cylus ligt deze ergens tussen 20 en 25 september. Ik zit in ronde 8. (eigenlijk 9, maar mijn vorige cyclus werd opeens 61 dagen)

Groetjes,

Sara

Hoi Seits

Ik ben afgelopen donderdag net ongi geworden met een cyclus van ongeveer 31 dagen. Maar had wel een eisprong op dag 14. Nu is mijn NOD zo rond 22 september maar goed kan ook iets eerder of later zijn. Ben benieuwd deze ronde. Zit nu in ronde 6 voor 3e kindje.

Allemaal veel succes deze maand.

Liefs Sharine

Ik ben ook net ongesteld geworden (22-08) en ga nu ook op naar ronde 2. Mijn volgende nod zou op 25 september moeten zijn, ik heb een cyclus van ongeveer 34 dagen.
Succes allemaal!

liefs Eefje

Hallo allemaal,

Mijn NOD ligt op 18 september, 2e ronde, cyclus 27 dagen en we gaan voor het 2e kindje. Ik heb dit ook op het topic geplaatst van 10 t/m 16 september. Omdat ik er tussen hang, wil ik graag bij allebei meekletsen. En ben benieuwd hoe het met jullie (en mij natuurlijk) afloopt...

xx Luna

Hoi Seits,

Wij gaan nu voor onze eerste ronde, eerste kindje. Mijn NOD is op 19 september, dus zit in dezelfde periode! Hopelijk is de maand september een vruchtbare voor ons allemaal, veel succes meiden!!!

Lfs Rijn

Hoi meiden,

helaas na 2 spannende dagen overtijd toch ongesteld geworden.
Ook voor mij gaat ronde 2 in.
Ik denk dat mijn NOD 26 of 27 september is.

Hoi meiden,
Zitten jullie inmiddels in jullie klusperiode? Ik volgens mij nog niet.
Ik gebruik deze ronde voor de eerste keer ovulatietesten? Zijn er meer die daar deze maand mee werken? Ik heb nog geen tekens dat mijn klusperiode er aan zit te komen.

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan