NOD 20 t/m 27 september

Inderdaad, ikke de 26ste mijn NOD. Spannend, het is weer klussen. Gelukkig gaat dat altijd met veel plezier en zonder druk. Hoop dat het nu welraak is, dit is al ronde 6. Ben er wel veel mee bezig, dat weet ik al vanmezelf maar het is moeilijk om afstand te nemen. Ach ja we doen ons best!!! Succes iedereen, hoop dat we veel geluk hebben met z'n allen!!!!
Esther

Als ik van een cyclus van 28 dagen uitga is mijn NOD 22 sept.
Maar helaas is mijn cyclus onregelmatig, dus dat is lastig.
Dus ik wacht het wel af wanneer ik ongesteld wordt,liever niet natuurlijk!!
Liefs

Hoi,

Mijn NOD is 25 september! Althans als mijn cyclus weer 28 dagen is...Vorige cyclus was in ene  33 dagen...Raar maar waar! Maar goed...achteraf denk ik dat mijn ei toen ook iets later is geweest! Dus nu het zaakje maar even goed in de gaten gehouden....en eergisteren had ik dus eiwit (haha...sorry voor de  vunzigheid)..We hebben goed  geklust...daarna hoepla de beentjes in de lucht! En nu is het afwachten dus begonnen!
Spannend!

Iemand hier vroeg of je gelijk kan testen! Bij mijn oudste heb ik op mijn NOD getest en had ik een hele dikke streep....Het kan dus (was predictor).

Groetjes Roos

Hoi Meiden,

Ik heb de 25e mijn NOD. Volgens het boekje zou ik dus afgelopen dinsdag mijn eispong hebben. Nu hadik afgelopen dinsdag dus de hele dag buikpijn en rugpijn wat dus kan duiden op een eisprong. Ook had ik vanaf 's-middags veellast van doorzichtige afscheiding. Dus wij hebben dinsdag lekker geknuffeld. Maar de dagen ervoor waren we erg druk en hebben we elaar eigenlijk niet gezien en vanaf gisteren voel ik me een beetje grieperig dus heben we verder niet meer geknuffeld. Ook nu ben ik nog niet helemaal lekker en heb ik eigenlijk geen zin. Moet ik vanavond dan toch maar het zekere voor het onzekere nemen en gaan knuffelen? Ik lees namelijk heel veel dat je meer kans hebt op een zwangerschap als je voor de eisprong vrijt dat wanneer je na de eisprong vrijt.

Voor mijn gevoel zijn de meest vruchtbare dagen deze maand aan ons voorbij gegaan maar we zien het wel over een dag of 10. Aftellen maar!

Groetjes Joyce

Halloo!!!

Ben net nieuwe hier! Wel fijn dat ik met anderen me gevoelens kan delen kan er nog met niemand over praten behalve me vriend en dat is soms wel heeel heeel erg moeilijk! Wij zijn op dit moment  net de 2e  ronde gehad en ga de 22e testen als die stomme rode duivel niet langs komt hahahaha En anders weer op naar de 3e!
Ik zal voor iedereen duimen die aan het einde van de maand kunnen gaan testen en dat het duiveltje maar weg mag blijven!

@Joyce, als je echt zeker weet dat je je ei dinsdag had dan heeft vandaag klussen weinig zin.
In principe ben je tot 1 dag na je ei vruchtbaar.
Maar als je niet zo zeker bent van je zaak dan zou ik wel gaan klussen, better safe
then sorry!!

Ik zou gisteren mijn ei moeten hebben, maar niet dat het gemerkt heb.
Mijn man is ook weg voor zijn werk maar komt vandaag terug dus vanavond gaan we mooi weer eens koetelen

Hoi Niesje,

Ik heb uiteindelijk niet meer geklust. Ik voelde me echt niet lekker en mijn vriend zag het daarom ook echt niet zitten. Nu maar hopen dat dinsdag een goede dag is geweest. Maar we zitten nu in de eerste ronde dus ik hou het gewoon op een slechte start.

En nu gaan we aftellen!!!

Heb je je eisprong al gehad?

Groetjes Joyce

Ach Joyce, je moet maar zo denken er is maar één zwemmertje voor nodig!
Het is soms ook gewoon een kwestie van geluk hebben, het juiste moment waarop alles samenvalt.

Nou ik heb geen idee of ik mijn eisprong heb gehad, logica zegt dat het afgelopen week geweest moet zijn maar niet dat ik het heb bemerkt in ieder geval.
Ach ja we zullen het wel weer zien, ik verwacht niets, maar hoop op alles.

Terug
Bovenaan