NOD 20 t/m 27 september

Hoihoi,

Hier voorlopig nog geen klusdagen.
Ben net klaar met mijn ongi dus het zal nog zo'n anderhalve week duren schat ik.
Ik hoor de laatste tijd veel over de ovulatietesten, en eigenlijk niet zo in de positieve zin. Ze schijnen toch niet altijd even duidelijk te zijn.
Maar hopelijk is dat voor jou anders, dus ben benieuwd naar je ervaringen deze maand.

Voor ons vind ik het nog te vroeg voor ovulatietesten, het is pas ronde 2.
Maar als jij nou zwanger bent aan het einde van de maand bedenk ik me misschien wel hahaha

Hoi meiden, hoe is het bij jullie? Mijn klusdagen zitten erop. Afwachten dus maar weer.

xx Luna

Hoi meiden,
ook hier zitten de klusdagen erop. Wel heb ik al 7 dagen steken en een branderig gevoel gehad in mijn buik, het lijkt erg veel op ongi krampen. De steken zitten net boven mijn schaanstreek zeg maar en het branderige gevoel alleen bij mijn heup rechts.
Normaal heb ik alleen 3 dagen een wat zeurgerig gevoel rechtsboven  bij mijn heup. Vandaag nog wel steekjes, maar het branderig gevoel is wat aan het minderen.
Verder heb ik deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en ik had donderdag en vrijdag een hele dikke +.
Super spannend dus weer!! Voor de dames die nog moeten klussen, succes. Voor de rest succes met wachten.  

Liefs,
Sara

Hoi Meiden,

Mijn NOD is 17 september. Het was onze tweede poging voor een tweede kindje. Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook bij de tweede poging zwanger dus wie weet. We hebben het klussen achter de rug en het is nu afwachten. Ik vind het weer superspannend.

Gr. Angie

Hoi,

Ik heb mijn NOD op 25 september. (Dus vanaf vanavond gaan we aan het klussen)
Maar dit is mijn eerste ronde na de pil dus ik weet niet of mijn cyclus nog net zo regelmatig is als voor de pil. Ik ben uiteindelijk 13 jaar aan de pil geweest. Maar ik ga er vanuit dat het een cyclus van ongeveer 28 dagen wordt.

Groetjes Joyce

Hier wachten we de klusdagen nog af.
Vanaf maandag kunnen we weer voor het "echie"

Groetjes Denise

hoi hoi,
Hier precies het zelfde!
mijn nod valt ook op 22 a 23 september (kan een dag verschillen).
Kan je dan gelijk al een test doen? of is het verstandiger om dan nog een week te wachten?
(het zou misschien nog welleens kunnen verschillen het aantal dagen van mijn cyclus   dit i.v.b met het stoppen van de pil)

hoi allemaal,
heb ook mijn nod op de 25ste, dus de klusdagen zijn zo'n beetje begonnen. spannend hoor voor iedereen, veel succes allemaal, enne...lekker genieten!
liefs gwen.

Terug
Bovenaan