NOD 23 april

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Als het goed is is mijn NOD 23 april. Wie nog meer? Kunnen we lekker de tijd doorkletsen en klachten/pijntjes en hoop delen! Ik hoor graag van jullie!!

Liefs Imme

Hallo Imme !

Mijn NOD is 22 april. Dit is de eerste keer voor mij op dit forum, maar ik lees al een tijdje mee. Dit is de 6e ronde dat we proberen om zwanger te worden.

groetjes Yvonne

Hoi Imme

Mijn NOD is ook 23 april. Dus net als jij word het een spannende tijd.

Groetjes Sharine

Hallo meiden

Mijn NOD is 22 april.
We zijn bezig met ronde 2 dus verwacht er nog niet veel van.Hebben wel geklust maar op het randje van de klusdagen zeg maar.We waren namelijk op vakantie met vrienden en hadden dus niet echt de tijd om te klussen zeg maar.

Maar even goed blijft het toch wel spannend.Ik leef echt naar de NOD dagen toe.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes de komende dagen.

Liefs Petra

Hallo meiden !

Hebben jullie last van kwaaltjes/ verschijnselen  ?
Iedere ronde heb ik last van gevoelige borsten, iets wat ik daarvoor nooit had, maar ik wordt toch iedere keer gewoon weer ongesteld. Weet iemand of dit misschien van  foliumzuur kan komen?

Elke ronde is het weer spannend, ook al neem ik me voor om me er niet zo druk om te maken. Ik doe het toch weer.

Mijn cyclus is bijna elke ronde 28 dagen en we hebben deze ronde bijna iedere dag geklust. Overigens niet verplicht hoor ! De eisprong moet zo ongeveer in het paasweekend geweest zijn, dus ik hoop deze ronde zo dat het is gelukt .
(paaseitje)

Veel liefs,

Yvonne

Hee meiden!

Leuk dat jullie ook rond de 23e jullie nod hebben! Ben ik niet de enige die in spanning zit! Ik merk nog niet veel, behalve dan mijn gevoelige tepels en af en toe en ongigevoel in mijn buik. Verder heb ik het warm en heb ik meer witte/melkachtige afscheiding. Maar ja, zegt nog niets! Mijn ei was 1e of 2e paadag... hoop dat de paashaas hem mooi versierd heeft haha!

We houden elkaar op de hoogte!

Oja, tis onze 4e ronde, 1e wondertje. Al wel vanaf sept 06 van de pil af, maar hele lange cyclussen gehad. Nu eindelijk eens een korte! (ei 10-12 dagen na mijn begin laatste ongi)

Liefs Imme

Hoi allemaall

Ik heb nog nergens last van, geen gevoelige tepels of ongi gevoel nergens geen last van. Wel heb ik het idee dat ik kort van stuk ben sjagie. Inderdaad we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan