NOD 23 april

Hey allemaal !!

Wie weet hoe ik een banner kan invoegen ? Lijkt me wel leuk om een keer te proberen.

liefs Yvonne

Hoi

Ik weet wel dat je hem kunt krijgen via babybrabbel maar ik snap er niks van hoe je dit moet doen

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Ik heb hem gevonden, het is niet zo moelijk hoor!

Groetjes Yvonne

Hey yvonne

Ik snap er nog niks van. Ben volgens mij een beetje dom. Kun je mij het even uitleggen.

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Op www.babybrabbel.nl klik je op de cyclusbanner en vul je de gevraagde  gegevens in.

Dan verschijnt  jouw banner. Als je er dan op gaat staan klik je op je rechtermuisknop en kopieer je hem. Dan kun je hem in deze forum weer plakken.

Nou succes en ik hoop dat het je nu lukt.

groetjes yvonne

Hoi Yvonne

Ik heb hem gekopieerd precies zoals jij beschrijft maar waar kan ik hem in weer vinden.
Volgens mij doe ik iets niet goed. Lijkt wel zo'n oen. Ben niet blond of zo. Ik vind dit wel een lachertje van mezelf.

sharine

Hallo Sharine,

Je kunt dan in deze forumbericht op je rechtermuisknop klikken en dan plakken.
Als het goed is verschijnt hij hier dan.

Maar je kunt hem ook in microsoft word opslaan ofzo, dan doe je hetzelfde.

Hee succes, ik denk dat ik hem zo wel zie!!

Groetjes Yvonne

Nee yvonne het wil mij niet lukken toch wat verkeerds gedaan zou je mij stap voor stap willen uitleggen hoe jij dit hebt gedaan. Op het moment dat je de cyclusbanner hebt aangeklikt en je gegevens hebt ingevoerd dan kom je cyclusbanner op het scherm dan moet daarboven wat aanklikken (bijv HTML of zoiets) en dan kun je kopieren. En dan krijg je een scherm met een vraag (weet niet meer wat). Ik snap er niks van sorry

groet sharine

Terug
Bovenaan