NOD 23 april

Hey Sharine

Ik heb niet daarboven iets aangeklikt, maar de cyclusbanner zelf. Dus je klikt met de rechtermuisknop op jouw cyclusbanner en dan op kopieëren. Dan ga je in dit forumbericht staan en klik je weer op je rechtermuisknop en dan op plakken.

Zo heb ik het gedaan. Succes!!

Groetjes Yvonne

Hey Sharine,

Hier nog een keer de mijn cyclusbanner.

Groetjes Yvonne

Hoi yvonne

Yes het is me gelukt hier is mijn cyclusbanner. Bedankt Yvonne

Groetjes Sharine

Hallo meiden,

Mijn NOD ligt tussen 24 en 29 april.
Mijn cyclussen varieerden de afgelopen maanden nl. van 28 tot 33 dagen.
Voor de banner ben ik uitgegaan van een cyclus van 31 dagen.

Ik vind het wel gezellig om met jullie mee te kletsen.

Volgens mij zit ik nu zo'n beetje rond mijn ei.
De vorige twee maanden heb ik mijn ei gevoeld en werd ik precies twee weken later ongesteld. Deze maand heb ik mijn ei nog niet gevoeld, maar ik had gisteren (op dag 18) nogal veel "vloed".
Gunstige omstandigheden dus voor de "jongens" van mijn man .

Dit is onze 3e ronde voor het eerste kindje.
Het begint eerlijk gezegd behoorlijk te kriebelen, maar het is nog even geduld hebben en afwachten geblazen natuurlijk.

Ik hoop dat het een vruchtbare maand zal zijn voor ons allen!

Veel liefs,

Twinkel3

hoi hoi,

ik heb mijn nod ook 23 april, ben erg benieuwd of het zover is.
het is nu ronde 3 en het loopt deze maand allemaal even anders, ik heb t gevoel dat het best eens raak kan zijn.
dit gevoel had ik andere maanden niet.

ook herken ik bepaalde dingen van de vorige zwangerschap!
dus het is spannend! verplicht afwachten... hmm aaarg

wel leuk zo'n forum, gezellig kletsen met mensen in hetzelfde schuitje!

He hallo meiden!
dacht, meld me ook even.
Mijn nod valt op 22 april.
We zitten nu in de tweede ronde voor ons eerst kindje.
Ik merk werkelijk helemaal niks aan mijn lichaam dat anders is.....
vorige ronde wel gevoelige tepels gehad, maar dat kon schijnbaar ook komen doordat ik ongesteld moest worden. Doordat ik gestopt ben met de pil voelde ik dat nu wel en voorheen niet. Dat gevoel heb ik vandaag weer gekregen....dus zal wel weer mis geschoten zijn...maar je weet t niet he!?we hopen gewoon. in ronde 2 mag je nog niet klagen vind ik, toch!? maar net zo doed spannend!!
Heel veel succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte he!!

hoi meiden...
nou ja zeg, wat ik me nou toch weer meemaak... ik heb toch maar even een ovulatietest gedaan omdat ik het vreemd vond dat ik nog steeds een soort van servix-slijm aanmaak.
heel raar allemaal en omdat ik mijn eisprong best goed voel aankomen dacht ik van...hm vreemd.
de heletijd dat ongi gevoel en dat heb ik normaal 1 dag bij mijn ovulatie of een dag voor mijn menstruatie.
nou heb ik dus die test uitgevoerd en blijkt dat die positief uitsloeg... hmm dat vind ik al vreemd, maar omdat ik ook een zwangerschapstest thuis had liggen (kruidvat) dacht ik van, laat ik die er ook maar even tegenaan gooien...

positief.... ???? niet heel duidelijke streep maar van een afstandje wel zichtbaar!!
ik vind t zo maf he, iemand ervaring?

Terug
Bovenaan