NOD 23 maart

hoi dames,

hoe gaat het? Allemaal al druk aan het klussen geweest of niet?
Mijn man en ik hebben besloten ons er niet zo mee bezig te gaan houden. Het is onze 2e ronde voor het eerste wondertje....

Ze zeggen wel dat je sneller zwanger wordt als je er niet te veel mee bezig bent....
Nou daarom hebben wij ons maar gestort op de verbouwing... hahaha
Even een ander soort klussen ......

Vandaag weer te horen gekregen dat er weer iemand zwanger is.... pfff en wij willen ook zoooooo graag..... Niet te geloven, het lijkt compleet te baby boomen om ons heen... of zou het nu gewoon meer opvallen?? En dan steeds de opmerking jaaa nu jullie nog......

We zitten pas in ronde 2 maar als het nog door moet tot ronde 12 nou dan ga ik nog een keertje ontploffen van die opmerking.....hihi

Ik hoop verder dat dit voor ons allemaal een vruchtbare ronde mag zijn!!!!!!!

liefs gridje

Hallo futuremummy,

Kom je hier met ons meekletsen?
Veel suc6 deze ronde met zwanger worden!

Liefs,

Twinkel3

hoi meiden, ik heb mijn nod op 26 maart, heb een cyclus van 28 dagen,

ik en mijn man zitten nu in de 9e ronde voor ons 1e kindje..

9 is het geluksgetal van mijn man.. dus wie weet

ik heb mijn vruchtbare periode berekend tussen 9 en 15 maart dus voor mij nog eventjes geduld voordat we voor een beebje mogen klussen,

al gaat het ook om het plezier, maar elke maand die teleurstelling dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten..

nou meiden heeeeel veel succes,

en we houden elkaar op de hoogte he?

Liefs Iris

Hallo meiden,

Inmiddels is mijn ongi weer voorbij en zijn we helemaal klaar voor ronde 2.
Vanmiddag gaan manlief en ik nog lekker even genieten van een saunabezoek, onder het mom: "nu kan het nog, dus nemen we het er maar van".

Vanaf volgende week gaan wij weer aan de "klus" !
Hoe is het met jullie?

Een fijn weekend toegewenst,

Liefs,

Twinkel3

quote: SSaskia schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2007 20:03:08'));

Hallo allemaal!

Ik weet het allemaal nog niet zeker, maar geloof dat ik mijn NOD moet hebben op 23 maart. Afgelopen vrijdag weer ongesteld geworden en tussen de laatste twee keren zat allebei 5 weken, dus dan heb ik geloof ik een cyclus van 35 dagen, toch?

Dwz dat ik nu de tweede ronde in ga, ik had niet gedacht het allemaal zo spannend te vinden. Ik heb altijd geroepen dat ik wel zou zien wanneer het zou lukken, maar ben er stiekem toch wel veel mee bezig in gedachten.

Ik snap er trouwens echt weinig van hoe ik nu kan berekenen wanneer nu de eisprong zou moeten zijn hoor, maar ja, dat komt wel als het me allemaal te lang gaat duren.

Is er nog iemand meer die rond 23 maart NOD heeft? Dan kunnen we lekker samen wachten!

Groetjes Saskia

Wat is een NOD want ik snap er weinig van hoe je dat allemaal kan berekenen misschien kan je me erbij helpen Groetjes marina

ik heb gekeken op internet en NOD betekend dus niet ongesteld dag

alleen ik snap er weinig van ik ben sinds kort gestopt met de pil me laatste pil was op zondag 28 januari en ben op 1 februari ongesteld geworden en op 8 februari was ik ervan af Maar dan snap ik niet wanneer precies me eisprong was want normaal gesprokken had ik donderdag/vrijdag/zaterdag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet

maar wat is mijn NOD dan en zou het kunnen dat ik nu zwanger zou zijn ???

Wie kan mij helpen

Groetjes marina

hoi

als ik het geod begrijp ben je dus 1 febr ongi geworden.
Met een cyclus van 28 dagen had je dus weer ongi moeten worden 1 maart.
Dat is dus je NOD 1 maart. De dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden.....

Je eisprong is meestal 14 dagen voor je NOD dus dat zou bij jou 14 februari geweest zijn. Het kan dus best zijn dat je zwanger bent, maar omdat je net gestopt bent met de pil ,lijkt te me logischer dat je gewoon aan het ontpillen bent. Het kan dan langer duren voordat je ongi wordt en je cyclus kan dan onregelmatig zijn. Maar voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd even testen!!

Hopelijk heb je er wat aan.

liefs gridje

quote: gridje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2007 12:51:18'));

hoi

als ik het geod begrijp ben je dus 1 febr ongi geworden.
Met een cyclus van 28 dagen had je dus weer ongi moeten worden 1 maart.
Dat is dus je NOD 1 maart. De dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden.....

Je eisprong is meestal 14 dagen voor je NOD dus dat zou bij jou 14 februari geweest zijn. Het kan dus best zijn dat je zwanger bent, maar omdat je net gestopt bent met de pil ,lijkt te me logischer dat je gewoon aan het ontpillen bent. Het kan dan langer duren voordat je ongi wordt en je cyclus kan dan onregelmatig zijn. Maar voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd even testen!!

Hopelijk heb je er wat aan.

liefs gridje

bedankt gridje voor je antwoord terug ik zal het wel even in de gaten houden of ik het binnen kort wordt want hou het bij in me agenda dus stel je voor dat ik over een week nog niet ongesteld ben dat dan de kans groot is dat ik wel zwanger ben ?? ik weet wel dat we 14 en 15 februari druk aan het klussen waren en de dagen ervoor ook Groetjes marina

Terug
Bovenaan