NOD 23 maart

hoi marina,

ja de kans bestaat dan zeker wel dat je zwanger bent!!!

Ik zal voor je !!

Hou me op de hoogte he!

liefs gridje

quote: gridje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2007 11:54:17'));

hoi marina,

ja de kans bestaat dan zeker wel dat je zwanger bent!!!

Ik zal voor je !!

Hou me op de hoogte he!

liefs gridje

ben inmiddels nog niet ongesteld geworden en we zijn nu al bij de 5de dag maar het kan altijd nog dus afwachten

Groetjes marina

vandaag dus beetje bloedverlies dus zal wel niet zwanger zijn kijk het gewoon nog eventjes aan en anders verder met de volgende ronde Had er graag eentje gewilt nu maar denk dat ik waarscheinlijk eerst aan het ontpillen ben want ben ongeveer 4 jaar aan de pil geweest dus weet niet hoelang die dan in je lichaam zit Maar we rapen gewoon de moed bij elkaar en gaan weer verder

had toch nog 1 vraagje moet ik nu beginnen weer met tellen naar de eisprong???

Groetjes marina

he sas mijn nod dag is de 22ste
we zijn bezig voor de tweede 2de ronde na een miskraam met 7 weken dus ik hoop dat het snel weer raak zal zijn.
heb al een zoontje van 15 maanden.
ik vind hwt iedere maand weer spannend zeker omdat het bij mij de vorige 2 keer
iedere keer al na 2 maanden raak was dus als ik die ciclus volhoud zou het deze maand raak moeten zijn (jaja positief denken hahaha)
maar we houden elkaar op de hoogte
groetejs nicole

Hoiiii,
Ik voeg me bij jullie toe
Mijn NOD is 24 maart, daar ga ik tenminste van uit. Het is ronde 1 dus weet niet precies wat mijn lichaam gaat doen na het stoppen van de pil.
Heb vandaag last van vage menstruatie klachten, dus ben al lekker aan het ontpillen. Ik ben moeder van een zoontje van 6 en een dochtertje van 3 en we willen er dus nog heel graag een kleintje bij hebben.
In juni gaan we trouwen, dus kan me lekker op iets anders storten.

nou bij mijn zou mijn ei er toch onderhand aan moeten komen (bij jullie ook trouwens) Ik probeer deze cyclus mijn cervixslijm in de gaten te houden. Maar dit is nog steeds romig wit... (lekker praatje) Op internet heb ik ergens gelezen dat je ei dan nog moet komen... ik hoop het maar... Heb echt geen idee. Hoe gaat het bij jullie alleemaal?

liefs gridje

Hoi

Ik zal ook rond de 23 ste maart ongeteld gaan worden. Vanochtend even berekend, want laatste menstruatie begonnen op 23 febr. Ik ben voor het gemak maar uit gegaan van een cyclus van 28 dagen. Mijn vruchtbare dagen zijn dus nu al voorbij, maar de dokter vond dat ik toch maar eerst mijn eerste menstruatie af moest wachten. ik hoop maar dat we vanaf 23 maart een mooie cyclus hebben en dat ik kan gaan beginnen met klussen.

groetjes grietje

hey gridje ik was 6 dagen overtijd en werd ineens ongesteld dus ben waarscheinlijk aan het ontpillen maar we gaan verder naar de tweede ronde  Groetjes marina

Terug
Bovenaan