NOD 24/25/26 mei

A

Anoniem

Guest
<p>He lieve meiden, net ze topic NOD mei heeelemaal gelezen.. Wat een verhalen! En voor de mensen die een positieve test hebben, gefeliciteerd! ?</p><p>Nu even een nieuwe topic gemaakt voor de meiden die hun NOD dit weekend hebben. De mijne is vrijdag.. Ronde 5/6 </p>

Spannend! Mijn nod is ook dit weekend, zaterdag. Heb jij al ergens last van?

Hoi meiden!
Ik verwacht die van mij tussen nu en zaterdag. 
Deze ronde voor het eerst clomid 50 mg gebruikt. Ik heb gelukkig een eisprong gehad en nu afwachten.
Wij zijn sinds oktober bezig en dit is ronde 3. Daarvoor hele lange cyclussen gehad.
Spannend meiden! Ik duim voor jullie

Mijn nod is 24 mei! Ik merk nog helemaal niks, ronde 2 nu. Wel met teunisbloemolie omdat me cyclussen erg lang zijn. De teunisbloemolie heeft goed gewerkt me eisprong was 2 weken eerder!!! 

MimaM : Mijn symptomen zijn eigenlijk elke maand hetzelfde.. pijnlijke borsten, pukkels, hoofdpijn. Nu alleen last van mn tepels, hoofdpijn nog niet maar wel énorm somber.. maar sinds gisteren steeds brandende kramp aan mn linkerkant van mn onderbuik.. dit is nieuw. Jij?
Coraline : Je zou altijd kunnen testen.. maar ik denk dat ik zelf gewoon zou wachten tot mn NOD om teleurstellingen te voorkomen ?
Dennn : Oooh wat spannend! Voel je je okee? 
Liefdebenjij : Oh wat fijn zeg! Lees hier goede verhalen over de teunisbloemolie ? laten we duimen met zn allen! 

Hoi Djadja,
Opzich wel. Van het weekend veel misselijk en hoofdpijn nu is alleen de hoofdpijn en afentoe een vlaag misselijk.
Normaal gesproken heb ik altijd rond mijn eisprong ontzettend pijnlijke tepels/borsten. Dit is altijd na een week weer weg. Maar deze keer is het weer terug gekomen En heb ik sinds het weekend hele brandende borsten dus ik ben heel benieuwd hihi.
Ik lees dat jij brandende pijn links hebt. Verder merk je niets anders?

Terug
Bovenaan