NOD 24/25/26 mei

MienMa : Ik zou denk ik wachten tot zondag.. Maar je kan best doe van Kruidvat 2 voor 5 proberen? 

Vannacht ben ik ongesteld geworden, weer krom gelegen van de buikpijn. Ik voel me echt zo enorm verdrietig, ik weet dat dit pas ronde 4 was maar ik het maakt me zo onzeker en bang dat er iets mis is van binnen..
Hopelijk hebben de rest van jullie meer geluk deze ronde!

Wat vervelend Mimam. Hopelijk heb je binnenkort ook een positieve test! 
Ik heb vandaag nog een keer getest en ik heb overduidelijk 2 strepen.
Hopelijk hebben jullie die ook snel!
Liefs Denise

[quote quote=10205464]
Wat vervelend Mimam. Hopelijk heb je binnenkort ook een positieve test!
Ik heb vandaag nog een keer getest en ik heb overduidelijk 2 strepen.
Hopelijk hebben jullie die ook snel!
Liefs 
[/quote]

MimaM : Och lieverd wat vervelend! Ik snap dat je er verdrietig van bent en dat is helemaal niet erg!! Ik herken het ? maar lekker rustig aandoen dit weekend en een mega dikke knuffel! 
Caroline : Spannend! Hou je ons op de hoogte?
Dennn : Heeeeeel fijn!! Geniet er lekker van ??
Ik heb echt iets heel vaags.. eigenlijk sinds gisteren bruine afscheiding. Vandaag brak niks door. Vanavond beetje bloed, maar nog niet écht ongesteld.. als het morgen niet doorbreekt ga ik maandag toch maar even testen.. dit heb ik nog niet eerder gehad. Mn tepels blijven mega gevoelig ook! Vandaag wel koppijn dus dacht het komt dus echt vandaag.. ik snap niks meer van mijn lijf ?

Ik ben vannacht ongesteld geworden, zó beroerd als wat en nu is het heel erg.. Helaas, weer door naar de volgende ronde ❤️ hoe is het nu met de rest?  

Terug
Bovenaan