NOD 24/25/26 mei

Dennn : Oh dus voor jou wel echt verschil qua borsten? Ik niet echt. Behalve dus indd die gekke “pijn” aan mn linkerkant onderbuik.. Ik ben er al 2x eerder van overtuigd geweest dat het raak was door aaaalle symptomen ?? Dus nu kan ik het redelijk goed loslaten.. Alleen die week voor NOD blijft een dingetje.. 

Hoi djadja,
Ja ik merk echt verschil! Ik kon niet langer meer wachten en heb een test gedaan vanochtend. Ik had 2 streepjes. Het ene steepje was heel licht maar een streepje is een streepje lijkt mij haha! Alleen nu ging ik net naar de wc en had ik bloed bij het afvegen. Dus ben nu weer een beetje van mijn roze wolk af gevallen.
Ja dat snap ik heel goed. Je voelt en denkt van alles zo lastig! Haha ja dat is de moeilijkste week dan gaat in ineens dat loslaten niet meer.
Hopelijk lukt het voor jou snel!

Dennn ik denk dat we je kunnen feliciteren dan! Hopelijk blijft het goed gaan.
Hoe is het nu met de rest van jullie?
Ik merk aan mezelf dat ik echt heel nerveus aan het worden ben, denk dat ik morgen een test ga proberen als ik durf. Ik merk nu eigenlijk bijna niks aan mezelf, geen last van mn borsten (normaal wel na ovulatie en weer voor nod), alleen soms wat kleine vlagen van krampjes, pukkels en ik heb een lage weerstand merk ik. Verder helemaal niks dus geen idee. Ben de andere maanden eigenlijk niet zo nerveus als nu geweest.

Dennn: Oowww een kleine gefeliciteeeeeerd!! Bloed zegt niet.. vriendinnetje van me had dat ook.. is heel normaal. Kan alsnog oud bloed zijn.. Anders overmorgen nog even een test? 
MimaM: Oooh ook zo spannend voor jou!! Ik ben ook nerveus.. Normaal zit ik ONDER de onderhuidse ontstekingen.. nu niet! Dat is voor mij écht kenmerkend.. En in hou zo’n last van mn linkerkant onderbuik.. En ben al 2 weken steeds licht in mn hoofd.. Maar gister énorm somber dus dacht echt dat ik gewoon ongesteld zou worden.. Maar omdat ik nu geen onderhuidse ontstekingen heb.. Heb ik toch een kleine hoop.. Vorige maand werd ik vrijdag op zaterdagnacht ongesteld.. Dus ik ga wel echt netjes wachten ? Ga jij een test doen? Laten we het hopen 

Ik denk dat het aan het doorbreken is. ? Ik had gisteren ineens echt doorzichtige slijm.. Ik googlen, bleek het een zwangerschap symptoom te zijn! Ik dacht dat ik gek werd.. Vanmiddag voor de zekerheid testen gehaald.. Voel ik net van binnen, heb ik lichtroze afscheiding op mn vinger ? Ga er dus maar van uit dat ik morgen ongesteld wordt.. 

Hoe is het met de rest van jullie? 

DjaDja oh nee laten we hopen dat het niet doorbreekt! Ik had ook vanochtend ineens hele waterige afscheiding dacht ook dat ik al ongesteld was geworden maar leek wel water. 
Ik heb verder helemaal nog geen teken dat ik ongesteld ga worden vannacht/morgen. Ik durfde toch nog niet te testen vanochtend dus ik wacht vannacht nog even af. Morgen heb ik vrij dus komt ook wat beter uit wat het ook gaat zijn. 
Ik duim nog steeds voor ons!

MimaM : Ik heb verder ook echt geen symptomen. Echt súper kut! Ja wat gevoelige tepels maar verder niet echt. Ik durfde vandaag ook niet te testen dus snap je angst.. erg hè? Ik vind het zó’n mind fuck ? 

Hallo allemaal,

Ik weet het even niet meer. Kan iemand mij helpen?
Ik heb op 25 april mijn laatste ongesteldheid gehad. Ik had toen een cyclus van 32 dagen. Op 12 mei heb ik, denk ik, mijn ovulatie gevoeld dus dat is op dag 18... klopt wel ongeveer als je ervan uit gaat dat ik weer iets langere cyclus heb dan de “gemiddelde” 28 dagen. Ik zit dus nu op dag 30. Afgelopen dinsdag kreeg ik rosé/bruin bloed, waardoor ik dacht dat mijn ongesteldheid was begonnen, maar het blijft verschrikkelijk weinig tot niks. Ik zit vandaag dus al op dag 4 met rosé en bruin bloed en het wordt ietsje minder. Heb dus vandaag toch maar testen gekocht. 

Wanneer kan ik testen? Nu al? Of zondag pas bijvoorbeeld? (Dan zit ik op 14 dagen na ovulatie)

Terug
Bovenaan