NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

hoi meiden...

sinds vandaag een vreemd gevoel onder in mijn buik...het lijkt op een ongi gevoel...maar dan net iets anders...lekker vaag  Verder gevoelige tepels...
Herkennen jullie dit of praat ik het mezelf aan...

Groetjes Espritxx

hoi esprit...

het tepelverhaal komt e erg bekend voor dat heb ik de zaterdag en zondag ook gehad. vandaag is het weer weg.

gisteren was ik ook erg misselijk, maar toen ik vandaag op het werk kwam (onderwijs)
bleek dat veel kinderen ziek zwak en misselijk waren.

er hangt dus ook weer vanalles in de lucht.
groetjes Carina

Hoi meiden

Hier ook nog weinig (terwijl er vorige week zoveel was pfff) wel erg gevoelige tepels maar dat had ik vorige keren ook dus ik denk dat het eerder een teken is van een aankomde ongesteldheid .

Liefs Jessy

quote: Nassoe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2007 19:42:50'));

De dag komt steeds dichterbij, dus ik dacht ik laat hem weer even zien!

quote: WY2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2007 12:09:58'));

ok dames,

eens even kijken in hoeverre me de verassing tot nu toe is gelukt.
Ik heb het op een andere site gezien, en dat is een mooie opstelling om elkaar bij te houden.

Mickey79        

Carina1978        

Fleur_24        

Espritxx        

Nassoe        

Linda1981        

xnataliex        

kwinty        

Rens2005        

Jeni        

Sassie1980        

Wy2006        

Degene die er nog bij willen, geef even een seintje, dan vul ik het aan.
Nassoe: jouw cyclus is 44 en de banner gaat maar tot 39 dagen, heb je er toch tussen gezet met 39 dagen. Hoop dat je binnen die dagen wel weet of je zwanger bent of niet!

xxx

Hoi meiden,

Volgens de banner is vandaag mijn niet ongie-dag.
Er is nog geen  te bekennen.
Mijn vorige cyclus duurde 31 dagen, dus dat zou betekenen dat ik morgen bezoek krijg van de .
Is dat niet zo dan heb ik dus een onregelmatige cyclus, helaas.
We blijven rustig afwachten.

Groetjes Mickey

Hoi meiden...

Wat duren die laatste dagen lang zeg...
Voelde me gisteren een beetje raar...vreemd gevoel onder in mijn buik! Maar nu is dat weer weg...ben wel een beetje nerveus..
Officieel is mijn NOD de 26ste, maar morgen is mijn man jarig. Ga denk ik maar een testje doen...je weet nooit.......zou wel een heeeel mooi verjaardagscadeautje zijn!!

Suc6!
groetjes Espritxx

Een dag later dan de vorige ronde, maar de  zijn gearriveerd.
Ik ben toch wel een beetje opgelucht, want ik was bang dat het deze keer heel lang zou duren.
Deze cyclus duurde 32 dagen.
Op naar de volgende nod.

Liefs Mickey 79

Terug
Bovenaan