NOD: 27 januari, wie kletst er mee?

hoi allemaal,

twordt nu echt spannend!!!
ik heb twee testen gehaald maar nog maar niets geprobeerd...moet echt even wachten tot de 27ste...voel verder nog niets...

groetjes Espritxx

Hoi meiden

Vandaag dag 38 en hoopte deze keer op een kortere cyclus.
Vanmorgen getest en hij was gewoon negatief .
Heb echt een heleboel andere symptomen dan de andere keren maar ja toch nog niks.
Nu maar 'gewoon' wachten tot volgend weekend.

Liefs Jessy

er zit niks anders op dan te wachten jessy!

ik voel nog niks bijzonders. alleen dat ik sinds gisteren heel gevoelige tepels heb.
en dat is wel irri!

groetjes en succes met wachten!
Carina

Heej dames,

Vandaag zou eigenlijk de eisprong moeten zijn, heb gisteravond een eisprong test gedaan van matcare, maar die gaf niks aan. Dus geen eisprong vandaag. Zou dat betekenen dat m`n cyclus nu nog langer gaat duren? Vorige keer was het 36 dagen, terwijl ik normaal altijd 28 dagen heb.
Hoe later de eisprong hoe later de NOD? Of zeg ik nu iets stoms?

27 januari zou mijn NOD moeten zijn bij 28 dagen
4 februari zou mijn NOD moeten zijn bij 36 dagen,
wordt het nu nog later ?????

HEb nu geen ovu testen meer, dus nu maar op de gok??

xxx

jeetje...

ik heb begrepen (verbeter me als het niet goed is) dat je na je eisprong na 14 dagen ongesteld moet worden. (als je tenminste neit zwanger bent)/
Dus wanneer je eisprong later is, is ook je nod later.

groetjes Carina

Hallo allemaal,
Ik zie dat jullie al even aan het beurten zijn, maar ik zou me er graag aan toe willen voegen als jullie dit goed vinden.
Ik ben Debby ben 27 jaar  heb al een dochtertje van 2 en kom uit brabant.
ik zit nu in mijn 2e ronde en als ik uitga van de cyclus van vorige maand zou mijn NOD  30 januari zijn.

Iederen heel veel succes en natuurlijk heel veel "klus" plezier.

Hoi,

Ik ben zwanger! Vanmorgen weer een test +/- van ClearBlue gedaan (ik had een doosje met 2 testen gehaald) en nu zag ik wel een mooie + opkomen.

WY2006, je fase tussen je eisprong en het ongesteld worden duurt ongeveer 10 tot 16 dagen, gemiddeld nemen ze altijd 14 dagen.
Stel je voor dat je een cyclus van 28 dagen hebt, dan zou je 27 januari ongesteld moeten worden? Dan is je eisprong rond 13 januari al geweest volgens mij, vandaar dat je ovulatietest niet reageert.

Groetjes Saskia

Hallo

Ik ben Chantal 22 jaar getrouwd met Andre.. en mama van Zoë 8mnd oud

OOk wij zijn weer druk aan het oefenen voor een 2de.. en ook ik moet rond de 27 ste mn ongie krijgen, dit is onze 1ste ronde!

Met mn 1ste zwangerschap had ik nergens last, behalve overtijd.. maar nu heb ik sinds een week of 2 last van mn onderrug en steken onderin mn buik..

Vindt het best spannend en hou t hier gewoon in de gaten net als de rest van jullie!

Succes met klussen!

Grtjs Chantal en Zoë!!

Terug
Bovenaan