NOD 8mrt , Symptomen?

<p style="text-align: center;">Hallo lieve dames,</p><p>Op dit forum ben ik nieuw,en zoals vele vrouwen hier heb ook ik, een kinderwens.</p><p>Overigens ben ik 29jaar en heb ik al een zoon van 8. Maar ik kan me niet meer veel herinneren van de eerste weken zwanger zijn.</p><p>Mijn NOD is 8maart, (cyclus van 30dagen) en sinds gisteren heb ik dus brandende borsten en tepels. Verder heb ik last van lichte ongi krampen,maar normaliter bij een aankomende ongi zijn ze heviger. Ook heb ik last van winderigheid en dunne ontlasting,maar dit heb ik ook voor de ongi, alleen ook dat is dan heviger.</p><p>Kan iemand dit koppelen aan een zwangerschap?</p><p>Er zijn hier vast dames waarbij dat nog vers in het geheugen staat, of momenteel die symptomen ook hebben.</p><p>           Lieve Groetjes,  MevrouwtjeTheelepel90</p>

Hoi hoi,
Ik had precies dezelfde klachten als jij nu hebt! Vooral omdat het aanvoelt dat je steeds ongesteld moest worden dacht ik dat het eraan kwam. Maar er kwam niks. Dus na 4 dagen overtijd had ik 2 positieve testen in mijn hand! Dus wie weet!! Best moeilijk omdat de klachten zo op elkaar lijken he! Succes!
Groetjes!

Oh dat is een goed teken,fijn om te lezen! Ja heel moeilijk inderdaad, en je wilt het natuurlijk ook zo graag,dus je let op alles. Maar mijn hoop is een beetje gestegen door je reactie, dankjewel!
En gefeliciteerd met de zwangerschap!

Het kan inderdaad 2 kanten op ,en je hoofd kan ook spelletjes spelen uiteraard. Het is ronde 1,dus ik zou wel heel veel geluk hebben mocht het zo zijn.
Hoeveel dagen voor NOD zou ik positief kunnen testen, en met welk soort merk? Of beter niet voor NOD testen?

Ik zou pas vanaf nod testen, voor als het toch nog misgaat. Early testen werken al 5 dagen tevoren. Maar tot nu toe iedere maand symptomen gehad en iedere maand ongesteld. Succes ik duim voor je!

Terug
Bovenaan