NOD 8mrt , Symptomen?

Hoihoi ook hier NOD 7 a 8 maart. Nu had ik vrijdag wat krampjes en zaterdag ook. Vandaag over. Wel echt heel erg last van mijn borsten, wanneer er druk op staat, dus bh of wanneer ik lig. Andere bh's al geprobeerd maar dat is het niet. Door de krampjes werd ik wel wat onzeker maar er is nog niks te bekennen en ze zijn nu over. Vanochtend vroege test gedaan maar negatief helaas. Ik hou er nog hoop in want ik voel echt van alles en mn gevoel zegt het ook. Dinsdag nog maar is een testje doen. (heb er toch genoeg(action)). 
Spannend allemaal, houden we elkaar op de hoogte?

Mevrouwtje Theelepel:
Ja 15 maanden... ik hoop het ook! We zijn bezig voor ons eerste kindje. We zijn inmiddels ook al in het ziekenhuis geweest. 11 maart mogen we er weer heen voor uitslagen bloedtest en sperma onderzoek. 
Ik ga niet extra vroeg testen. Al te vaak gehad dat ik had getest en dezelfde dag ongesteld werd. Eerst maar een paar dagen overtijd!
Ga jij wel voor je NOD testen?

Hoi Duimelijntjee 
Spannend he! Heb ook een opgeblazen buik.. het is zo irritant dat al die symptomen ook voor de menstruatie kunnen komen. Verwarrend vooral! 
Die vroege testen doe ik niet meer. Maar dat is persoonlijk... elke keer die teleurstelling, bah.. niks voor mij! 
Laat je dinsdag wat weten als je de test hebt gedaan. Ben voor ons allemaal nu wel nieuwsgierig ??

Hee dames!
mijn NOD lag afgaande op normale cyclus vandaag, maar mijn eisprong was later dus nu ook rond 7/8 maart NOD schat ik in. 
Tot nu toe heb ik af en toe al een paar dagen wat steekjes in mijn onderbuik, maar dat heb ik wel vaker dus zie ik zelf niet als symptoom. Ik had afgelopen 3 dagen totaaaal geen eetlust of honger, geen idee waar dat vandaan kwam. Vandaag wel weer wat meer. Daarnaast ben ik dus wel al aan paar dagen (tmi) mega nat van onderen. Ontzettend veel afscheiding! Ik ben erg benieuwd, maar denk er niet teveel van, pas ronde 2:) 

Hier ook NOD 8 maart! Wat een toeval.
Zulke symptomen kunnen ook gewoon duiden op een vleugje van griep (wat nog steeds heerst) of je komende menstuatie. Lastig hè! Ik zit inmiddels in ronde 13. Bij het ZH wel alles goed dus dat scheelt wel! 
De dagen kruipen voorbij......
Gelukkig morgen weer werken dan ben je toch weer met andere dingen bezig.
Sommige maanden ook klachten gehad maar dan een extra vroege test; negatief en soms ook die dag ongesteld worden. Moeilijk om echt te wachten tot je overtijd bent ik heb het geduld meestal niet, maar beter is het wel!

Mijn NOD is ook op 8 maart, toevallig! 
Vorige maand mezelf helemaal gek gemaakt, ik was bijna een week overtijd! Heb zelfs een bloedtest laten doen bij een verloskundige. De dag daarna werd ik ongesteld, heel typisch..
Deze maand voel ik me weer raar. Gevoelige borsten (wat ik normaal niet heb..), bijna elke dag hoofdpijn, droge ogen, rommelende darmen.
Ik durf niet goed te testen, omdat ik bang ben dat ik mezelf weer gek aan het maken ben voor niks. Het is ook zo verwarrend en frustrerend.

Ik kon echt niet wachten op een testje,omdat ik gisteren avond echt behoorlijke opgezette en brandende tepels had. Ook had ik vreetbuien van koekjes tot ijs en van zurematjes tot een hand vol pijnboompitten. Toen ik naar bed ging kon ik mij amper bewegen vanwege mijn borsten ,en ik voelde me echt anders. En deze ochtend het bewijs met een testje. Het is ronde 1, ik ben me er zo van bewust dat dit echt puur geluk is,en dat het toch ook nog fout kan gaan zo vroeg voor NOD testen. Maar ik moest het delen met jullie, ben namelijk een BAM moeder,dus er is nu niemand in de buurt die ik het zo vroeg wil en kan vertellen behalve me 8jarige zoon ?. Even afwachten ook of de ongesteldheid uitblijft.  Hoop zo dat het voor jullie ook raak gaat zijn!!?

Terug
Bovenaan