Oh wat gezellig,zelfde NOD dag!
Zo kunnen we een beetje vergelijken waar we wel en geen last van hebben.
Roosenfien, wat spannend he?! Hier ook 2e kindje,maar pas ronde 1. Precies, dat het gevoelig is met water heb ik inderdaad ook. Maar eigenlijk al zodra ik opsta uit bed ,voelt het branderig aan.
Ik heb gemeenschap gehad op de 19e in de vroege nacht . Dus eigenlijk de 20e. De ovutest was toen mooi gekleurd. Mijn ei zou 21/22e zijn. Dus we zitten wel ongv het zelfde he! Door die krampjes raak ik wat onzeker hoor.
Last van afscheiding heb ik niet, dus dat is voor mij niet herkenbaar. Maar dat is wel een goed teken voor je,waarschijnlijk heb je de innesteling bloeding gehad (!!). Ben heel benieuwd.
Kun jij je het nog terug halen van je 1e zwangerschap hoe dat verliep in het begin ?
Lovebird, 15 maanden,goh.. dat is lang zeg. Heb er zelf geen ervaring mee,maar Ik hoop oprecht dat het nu wel eens raak mag zijn voor je. Ben je wel al moeder? Ik dacht vrijdag inderdaad ook wat steekjes te voelen zoals jij ze gehad hebt, maar ik heb er niet lang bij stil gestaan.
Ben zo benieuwd hoe het gaat lopen , de dagen gaan te langzaam he? Gaan jullie een extra vroege test doen ? Bedankt voor jullie berichtjes en we houden elkaar op de hoogte he!