NOD 8mrt , Symptomen?

Hey hoi! Ik zag je topic en denk ga toch even mee praten hihi dan het altijd maar alleen lezen. 
Ook mijn NOD is 8 maart! Super spannend! Zijn nu bezig voor de 2e en zijn in ronde 3. 
Die brandende tepels herken ik niet, wel dat als ik bv onder de douche sta en er komt een straal water op het wat gevoeliger is als normaal.
Heb sinds gisteren ook krampen alleen denk steeds dat het is omdat ik ongesteld moet worden. Ik heb sinds zaterdag ook lichtbruine afscheiding en best veel ook. Heb jij daar ook last van of herkent iemand het? 
Ik heb mijn eisprong gevoeld en de 2 dagen ervoor hebben we het hier s avonds wel gezellig gehad ? hihi 

ben zo benieuwd! 

Wat toevallig mijn NOD is ook rond die datum en heb precies dezelfde klachten als jij! Hele brandende tepels en last van de darmen. Af en toe wat krampjes en donderdag/vrijdag wat pijn in mijn onderbuik t.h.v. lies.... 
Hier al 15 maanden bezig en vaker symptomen gehaald, dus wacht het rustig af ?
Spannend en succes met wachten!

Oh wat gezellig,zelfde NOD dag!  
Zo kunnen we een beetje vergelijken waar we wel en geen last van hebben.
Roosenfien, wat spannend he?! Hier ook 2e kindje,maar pas ronde 1.  Precies, dat het gevoelig is met water heb ik inderdaad ook. Maar eigenlijk al zodra ik opsta uit bed ,voelt het branderig aan. 
Ik heb gemeenschap gehad op de 19e in de vroege nacht . Dus eigenlijk de 20e. De ovutest was toen mooi gekleurd. Mijn ei zou 21/22e zijn. Dus we zitten wel ongv het zelfde he!  Door die krampjes raak ik wat onzeker hoor.
Last van afscheiding heb ik niet, dus dat is voor mij niet herkenbaar. Maar dat is wel een goed teken voor je,waarschijnlijk heb je de innesteling bloeding gehad (!!). Ben heel benieuwd.
Kun jij je het nog terug halen van je 1e zwangerschap hoe dat verliep in het begin ? 
Lovebird, 15 maanden,goh.. dat is lang zeg. Heb er zelf geen ervaring mee,maar Ik hoop oprecht dat het nu wel eens raak mag zijn voor je. Ben je wel al moeder? Ik dacht vrijdag inderdaad ook wat steekjes te voelen zoals jij ze gehad hebt, maar ik heb er niet lang bij stil gestaan.
Ben zo benieuwd hoe het gaat lopen , de dagen gaan te langzaam he? Gaan jullie een extra vroege test doen ? Bedankt voor jullie berichtjes en we houden elkaar op de hoogte he!

Ja heel spannend! Die afscheiding heb ik ook altijd voor mijn menstruatie maar vandaag is het weer gestopt.
heb wel deze maand mijn eisprong gevoeld en 2 en 1 dag ervoor het gezellig gehad haha. Dus het zou kunnen... 
ik herken niet zoveel omdat mijn dochter een beetje een verassing was dus waren er eigenlijk niet mee bezig. Dus weet eigenlijk totaal niet wat me te wachten staat. 
Mijn ei was de 22ste dus we lopen indd gelijk! Mijn humeur is trouwens ook veel beter dan als ik wel ongesteld moet worden. Heb je daar ook last van? 

We houden elkaar op de hoogte! Leuk! 

Oh wauw. Hier ook..Mijn zoon was ook een verassing wat erg welkom was. En daar kwam ik pas met 9weken achter dat ik zwanger was. ( niet echt bewust met me lichaam bezig geweest).
En ja,! Mijn humeur is ook heel fijn momenteel, overal wel zin in..Geen zwaar/sagi gevoel. Normaliter kan men beter wat gas terug doen bij mij,want dan haal ik verbaal nogal snel uit. Maar nu heb ik dat eigenlijk helemaal niet. 
Ik kan niet wachten, wat spannend. Wie weet zijn we beide zwanger ?

Wat toevallig! Jaa dat humeur is wel iets wat ik indd niet herken.  Kan van mijn dochter ook veel meer hebben dan normaal gek eigenlijk... 
ben heel benieuwd! Hou me op de hoogte goed, zou wel heel toevallig zijn als alles zo samenvalt haha.  

Terug
Bovenaan