nod 9 maart meiden....

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Nou, mijn officiele klusweek zit erop... Nu alleen nog voor de lol klussen.

Het wachten is begonnen en ik denk dat het deze keer best wel raak zou kunnen zijn!!! Mijn temp. is wat hoger en we heben op de juiste dagen geklust..

Hoe gaat het met de rest van jullie???
Ikvoor jullie.

Groetjes Mylene

Hey,
ik weet het niet zeker. Ben zeer onregelmatig. Ik heb normaal rond de 33 dagen, maar mijn gevoel zegt me dat ik donderdag mijn ei heb gehad en dan zou het rond 9 maart zijn. Maar we blijven nog een paar dagen klussen hoor. Tot aan het weekend zeker. Voornamelijk omdat we er nog van willen genieten nu we nog onwetend zijn. Volgende week gaat mijn verloofde namelijk naar de uroloog, i.v.m. slechte kwaliteit zaad. En we willen er nu nog van genieten, ook al weten we dat de kans heel klein is. Voel jij al iets?
Ik ga ervan uit dat het niet kan. Al zal mijn kopje mij ook we wat valse zwangerschapsverschijnselen inprenten. Mind over body he.
Alvast veel succes.

Groetjes Sita    

He meiden!
Ik ook mn nod 09 maart!!! Maar omdat ik een bloeding in mn klusweek heb gehad denk ik dat deze maand niet mijn maand is!!! Maar dan toch wacht ik met jullie mee!!!! We hebben bijna niet kunnen klussen...erg jammer...
Verder pijn in mn borsten maar dat heb ik tegenwoordig elke keer na mn klusweek!!!
Hoe is het met jullie???
xie maantje

Ook mijn klusweek zit er op. Ik had volgens mij afgelopen zaterdag of zondag mijn eisprong.. Spannend!!!
Zijn jullie nu ook voorzichtiger met eten (bijv. geen rood vlees) of is dat niet nodig?
Ik zit ook in de 1e ronde voor 1e kindje.
En nu maar hopen dat wij de geluksvogels zijn.

Ik hoor het wel!
groetjes Lies

Hoi, hoi

Nou Sita, heel veel succes bij de uroloog dan. Wat gaat zo'n dokter dan doen? Kijken hoe slecht het is, valt er wat aan te doen dan?? (aan het slechte zaad dus)

Maantje, vervelend zeg zo'n bloeding.

Nou, ik voel helemaal niks, wat buikpijn, maar dat heb ik regelmatig. Gelukkig is mijn haaruitval veel minder geworden, was al bang dat ik straks een pruik moest gaan afschaffen.

Ja, met eten ben ik wel voorzichtiger geworden, geen rauw vlees  of lever en geen alcohol meer na mijn ei.

In welke ronde zitten jullie, en wordt dit jullie eerste kindje?
Bij ons is het de 2de ronde en we hebben al een zoontje van 3,5 jaar.

Groetjes Mylene

Hey,

klusweek is afgelopen en nu maar afwachten. Morgenochtend gaan we naar de uroloog. Eerst voor een tweede test, om te zien of het hetzelfde resultaat geeft, en als het resultaat inderdaad terug slecht is, dan zal er gesproken worden over eventuele verdere stappen. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik allemaal kan verwachten. Ik denk dat ik er nooit rekening mee heb gehouden dat die eerste test zo negatief zou zijn. Maar ja. We moeten ook hier doorheen. Ik wacht nu eerst de nieuwe uitslagen af. Maar ik hou jullie op de hoogte. Ik had trouwens eergisteren zo'n ontzettende buikpijn. Met brandend maagzuur en braken, maar ook mijn onderbuik en mijn onderrug waren vreselijk. Waarschijnlijk gewoon stress.

knuffels mamasita    

Vermoed dat ik ook rond 9 maart NOD heb, maar ben een beetje in de war. Werd vorige keer heel vaag ongi, toen een paar dagen niet, en toen heftig wel. Ben uitgegaan van de heftige dagen. Hierdoor heb ik ook geen idee wanneer mn ei er was. Niets gemerkt ook. M'n lichaam is zowiezo helemaal van de rel sinds ik pil-af ben. Voel me gewoon 'raar'. Zal er wel bijhoren...

In elk geval: ik reken op 9 of 10 maart NOD. Wacht dus gezellig met jullie mee.

Hoi hoi!

ik heb mijn NOD ook 9 maart (dacht eerst 10 maart, dus dat scheelt weer een dag!!)
ik kan niet wachten om te testen.....heb er gisteren al een ultra-gevoelige test tegenaan gegooid (van Romed) die kunnen al vanaf 5 dagen na je bevruchting testen.......zegt men dan!!! hihi!

nou nog helemaal niks hoor! had ik ook niet verwacht dus, nog geen hoop verloren!

denk dat ik volgendeweek zondagochtend ga testen, dan weet ik hopelijk meer!
heb nog maar 2 'eigen' cyclussen gehad zonder pil, van 33 en 32 dagen dus ik ga maar uit van 33 dagen....

VEEL SUCCES IEDEREEN!!!

Snoopy

Terug
Bovenaan