nod 9 maart meiden....

He mamasita,
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Wat vervelend zeg dat je man geopereerd moet worden en dat je dan nog 9 maanden moet wachten. Gelukkig is er ieg wat aan te doen. Ik hoop dat je man  bij die 40% hoort.
Tja, ik kan het me goed voorstellen dat je hier echt ontzettend van baalt. 9 maanden wachten en dan nog die onzekerheid of het is gelukt. Ik wens jou en je man ontzettend veel sterkte toe.

Nou, ik was vandaag bij het opstaan alweer misselijk. Verder voel ik me niet ziek ofzo. Ik kreeg wel daarstraks wat buikpijn. Dat heb ik normaal altijd een paar dagen voor de rode duivels. dus ik ben bang dat het deze maand weer een teleurstelling wordt. nou, nog een paar daagjes en dan weet ik het.

Veel liefs, mylene

Hey mofa en mylene.

Alvast heel hard bedankt. Ik ga vandaag niet stressen maar gewoon genieten. Had geen kadootjes verwacht, maar krijg er toch van alle kanten. Ontzettend leuk. Jullie ook heel hard bedankt. En tot snel. En heel veel succes jullie allemaal.

knuffels sita    

He mamasita!
Heeel veel sterke en het gaat echt allemaal goed komen!!!!! Ga nog even genieten van je verjaardag en idd misschien een ontzettend mooi kado voor volg jaar!!! Je bent zo jong als je je voelt!!!!
Dikke zoen van maantje

Mofa!!
Hoop het ook hoor stiekum toch wel!!!!
We blijven
xie maantje

he meiden,
Hoe is de stand van zaken bij jullie? Al voortekenen van de rd, of misschien wel zwangerschapverschijnselen?  
Mijn borsten lijken groter, maar verder geen tekenen.. Oja, ook veel zin om te snoepen..
Gaan jullie testen na jullie nod of wachten jullie af, en zo ja, hoeveel dagen ongeveer?
En letten jullie ook al op met wat je eet?
Ik had het ergens anders ook al gevraagd, maar weten jullie misschien of het kwaad kan als er een rontgenfoto wordt gemaakt?

Sterkte meiden!!! spannend he?
Groetjes lies

Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal???

Voor mij is het alweer de derde ochtend dat ik misselijk ben. Ik hoop zo dat het positief is. Ik probeer er relaxt mee om te gaan, maar god wat ben ik zenuwachtig. Ik heb ook besloten dat ik pas op maandag ga testen. Ik heb het idee dat mijn ei drie dagen later was gekomen, dus ik wil niet overmorgen een negatieve test in mijn handen houden.

He lies, ik heb geen flauw idee of  een rontgen erg schadelijk is. Gewoon aan de dokter vragen.

Nou ik duim voor jullie!!!

Veel liefs Mylene

He mofa, ik heb een vraagje. Hoe zet je je banner hier neer. Ik krijg steeds maar de melding: Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord. Hoe moet ik het nou doen??? Ik snap er niks van. url op woord????? Sorry, ben niet echt handig hiermee.

Thanxs

Hoi Mylene,

Heel makkelijk hoor. Je gaat dus naar de website van

www.babybrabbel.nl

. Linker kolom klik je op interactief, daarna op Banners en daarna op cyclus banner. Je vult de eerste dag van je laatste menstruatie in en de duur van je cyclus in. Je klikt dan op genereer code. Nu zie je je eigen banner.

Daarna ga je op de banner staan met je muis. Je klikt je rechtermuisknop in. Klikt op kopieren. Je logt je hier in en klikt weer op rechtermuisknop en dan plakken.

Ik hoor wel van je of het je gelukt is.

Nou dames, de spanning groeit heel erg!!!!!!! Ik zit echt letterlijk de dagen af te tellen.

Ik ben bang dat straks de zenuwen mijn hormonen gaan beinvloeden. En dat van alles en nog wat ga voelen.

Ook ik wacht tot maandag met testen als de RD weg blijven. Ik ga aanstaande weekend naar belgie  naar een festival. Lekker afleiding.

Ik duim zo voor jullie allen.

Liefs Mofa

Hoi Meiden!

nou de zenuwen zijn hier ook dik aanwezig hoor!!
ik heb al wel last van lage rugpijn   en een beetje weeig gevoel in mijn onderbuik(meestal een voorbode op de RD) maar heb ook pijnlijkere borsten dan normaal! en pukkels!

ik vraag me af: zouden dit zwangerschapsverschijnselen zijn, maak ik me te druk of komen de RD er gewoon aan ????  

ben er de hele dag mee bezig!!!
wil zondagochtend testen als de RD nog niet zijn gekomen.....

Hebben jullie al tekenen dat de RD er aan komen????
is lage rugpijn wellicht toch ook een zwangerschaps verschijnseltje (HOOP HOOP!!)

xxx Snoopy

Terug
Bovenaan