Hey mylene
De uroloog heeft een tweede test geregeld. die wordt op woensdag gedaan. Maar hij heeft intussen ook een onderzoek gedaan van de genitaliën van mijn ventje, en toen bleek dat hij varicocele had. Dat is een spataderkluwen in zijn teelbal en die zorgt dat het bloed niet kan terugvloeien naar het hart waardoor de temperatuur te hoog oploopt en waardoor de zaadproductie zwaar verstoord wordt. Nu gaan ze zo snel mogelijk opereren en dan moeten we 9 maanden wachten om te zien of zijn zaadkwaliteit verbeterd is. Hij heeft 40% kans dat de operatie succesvol is en dat we na 9 maanden gewoon in verwachting kunnen geraken. Anders wordt het UIU of IVF. Ik heb geen last meer gehad van buikpijn, wel van een opgeblazen gevoel en van misselijkheid en duizeligheid. Ik weet dat dit allemaal zwangerschapsverschijnselen zijn, maar het zijn ook gewone stresssymptomen, en ik denk dat ik ongeveer 99% kans heb dat het van de stress komt met alle ellende. Ik weet dat de kans de komende 9 maanden zeer klein zal zijn. Ik heb ook geen testen klaarliggen. Morgen is mijn verjaardag, 31 al weer, en ga proberen ervan te genieten. Maar mijn hartje bloedt. Nog 9 maanden wachten na de operatie voordat we iets meer weten. Hij moet ook wachten op een operatiedatum, dus ik denk dat ik kan beginnen denken aan een baby als verjaardagskado voor mijn volgende verjaardag binnen een jaar. Dan wordt ik 32. En dan te bedenken dat ik altijd een jonge moeder wou zijn.
Ik hoop dat het bij jou en de andere meiden wel lukt en dat er heel veel positieve dingen kunnen verteld worden.
Alvast heel veel succes, en knuffels van sita