nod aankomend weekend?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Het is weer bijna zover! 17 december is mijn nod (ronde 8). Spannend allemaal weer.Wie heeft er nog meer aankomend weekend zijn NOD? Weet dat Toulouse hem ook op de 17e heeft!
Lijkt meleuk om elkaar weer op de hoogte te houden!!

Groetjes Vetje

...daar gaan we weer!

Gezellig Yvetje, wat een toeval he, dat we weer tegelijk zijn en nog ronde 8 ook!
Hoe voel je je?

Hier is het erg rustig, ik voel nl. NIETS, helaas...
Ja, ik weet wel dat het ook niets betekend maar het lijkt mij zo leuk om IETS te voelen.

Nou ben benieuwd wie zich gaan aansluiten bij dit groepje, vorige keer was best succesvol toch?!

Liefs allemaal; Toulouse, 30 jaar, ronde 8, eerste kindje

Hee, gezellig!!
Of ik al wat voel?? Van alles!!!  Was vrijdag wat misselijk en duizelig. Was diezelfde dag ook wel over. Denk nu achteraf dat ik het me misschien heb ingebeeld.....ofzo. En af en toe wat buikpijnerig gevoel.

Ben idd benieuwd wie zich nog meer 'aansluiten'. Allemaal veel succesnatuurlijk

XXXYvet

Ha meiden,

Ik heb ook mn NOD dit weekend(18e)......spannend!!
Het is voor mij nog maar ronde 1 maar toch ben ik heel nieuwsgierig, word ik nou ongi of toch niet.
ik ben  soms wat misselijk en voelt mn buik ook anders aan.
Maar dat kunnen  mischien  de hormomen van de pil zijn die mn lijf uitgaan.
Ik wacht rustig het aankomende weekend af.
Maar hou jullie zeker op de hoogte.
Succes allemaal in deze spannende week!

Groetjes Tine

hallo

ik heb mijn NOD op 18 dec. Ik heb wel al een dikke week veel steken in mijn onderbuik en steeds langs de rechterkant. Ik heb ook op sommige dagen last van misselijkheid.

Zo een lange weken heb ik nog nooit meegemaakt

ik ben blij dat ik weet dat er ook mensen zijn die rond dezelfde periode dan ik ongi moeten worden.

groetjes

Ik ben al twee weken over tijd, maar heb vorig weekend heftige steken rechts in mijn buik gehad en twee dagen ervoor helder slijm.
Ik ga ervan uit dat ik toen mijn ei gehad heb en dat dan dus ook rond 18e ook mijn NOD hoor te hebben.
Erg spannend allemaal. Ik heb al een keer gestet, maar die was negatief. Ik hoop dat ik komend weekend meer zal weten.

Kortom ik leef mee!

Jullie allemaal succes met deze lange daagjes...

Liefs Mier

Meiden, hoe gaat het? Kunnen jullie je nog concentreren op je werk haha...
Ik ben vandaag extreem saggo en gevoelig. Voel hoofdpijn opkomen dus PMS duidelijk on the way. Denk dat ik het weekend gewoon weer ongesteld wordt, grrr.
Zucht...

Liefs

Hoi dames,

Ik sluit me bij jullie aan.Ik heb nog nooit meegedaan met zo'n forum maar  ik wil niet dat mensen weten dat  ik bezig ben om zwanger te raken maar je bent er wel vol van en ik wil er wel over praten.
Ik moet ook dit weekend ongesteld worden en ook voor ronde 8.
Wij gaan voor een tweede kindje en ik mag niet wanhopen maar omdat ik al 37 ben en de kans op een goede eisprong steeds kleiner word is dat best moeilijk.
Iedere maand denk ik weer wat te voelen maar dan blijkt het weer niet zo te zijn dus ik hou me daar maar niet meer zo aan vast,ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn want 4 weken wachten is best lang behalve als je geen kinderen wilt dan denk je:ben ik nou alweer ongesteld?
Nou meiden,we gaan duimen voor elkaar want nu ik weet hoe leuk een kleine is wil ik er dolgraag nog een.
Groetjes,Jack.

Terug
Bovenaan