nod aankomend weekend?

Dames, ik hoop dat jullie NOD bij allemaal uitblijft.
Ik duim voor jullie.

Liefs, Go

hoi hoi

spannend he meiden......van mij mag het al weekend worden. ben echt zo benieuwd hoe het uitpakt voor ons allemaal.
Ik heb ook last van die steken en pijn in mn buik en vooral sóchtends misselijk.
Die buikpijn heb ik altijd als ik ongi moet worden maar die misselijkheid is toch weer nieuw.
Ach ja meiden we wachten het maar af.
Succes allemaal!!

Groetjes Tine

Hehe! Weer een dag verder!
Had vanmiddag wel buikpijn hoor! Eerst wat leek op een 'ongi-komt-eraan-pijn', maar in de avond een zeurderige pijn in de rechterzij.... Ook wat gevoelige borsten. Maar ja, dat heb ik ook elke maand hoor.
Gek wordt ik van mezelf hoor. Aan de ene kant heb ik goede hoop dat het nu eindelijk eens raak is, gezien de verschijnselen van vandaag en wat misselijk/duizelig voor/in het weekend(nu nog af en toeheel lichtjes), samen met het feit dat we op de goede dagen geklust hebben.  Aan de andere kant ben ik ook weer zo'n pessimist die er van uit gaat dat het nu ook wel weer niet raak is.
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!   Helaas gaat het nu niet zo als bij mijn zoon (in 1 keer raak). Wat zou dat toch fijn zijn,als het zo werkte......
Morgen weer aan het werk dus weer wat afleiding. Wat vind ik deze laatse week van de cyclus toch een #!*-week!

Sterkte met wachten allemaal en duimen voor elkaar he!

XXX YVet

Hoi,

Ook ik heb komend weekend mijn NOD (18e), het is voor mij ronde 3. Ondanks dat wij nog
niet zo lang bezig zijn is het toch elke keer weer een teleurstelling als het weer niet 'raak' is.        
Maar goed....afwachten maar weer.

Groetjes Gea

Hoi Hoi

Ook ik heb van het weekend mijn nod. om pecies te zijn 18 dec.
spannend weer. En het is ronde 15 voor ons.

balen dus elke keer weer. in jan. moegen we weer naar de gynecaloog.
Bij de eerste ook bijna 5 jaar bezig geweest.   en uiteindelijk met de eerste keer iui gelukt. Hij is nu 22 maanden.

dames allemaal sterkte met wachten tot het weekend.

groetjes Jenny

Hallo,

Ik kan me ook bij jullie aansluiten!
Mijn nod is 19 dec., maandag dus.
Ik vind het zo spannend!

Ik heb al twee kids. Zij zijn twee en vier jaar oud.
Nu zitten we in de 2e ronde voor ons derde ukkie.

Mijn cyclus is normaal 35 dagen, alleen de vorige was ineens maar 25 dagen.
Heel raar!!
Maar maandag is dus dag 35 voor mij.

Hoe is het bij jullie? Kunnen jullie de spanning nog een beetje aan?
Veel leuke dingen doen van het weekend, dan gaat de tijd misschien wat sneller!

Liefs MM

Jeetje wat een kriebels, wordt nu spannend hè meiden?!

’s nachts wordttelkens wakker en weet ik zeker dat ik zwanger ben maar overdag verdwijnt dat gevoel weer volledig. Waarom voel ik niets, ahhhhh?
Afwachten maar weer, normaal ben ik stipt op nod dus zaterdag D-Day...

Hoe gaat het jullie?

Liefs

Terug
Bovenaan