nod aankomend weekend?

Spannend meiden! Ik heb heel ruim genomen de 19e mn NOD, maar ik zit natuurlijk nu al in spanning . Welke ronde het is? Geen idee joh, wij zijn nu al een dikke 2 1/2 jaar bezig dus het mag nu wel komen. En natuurlijk heb ik deze maand weer helemaal het gevoel dat het raak is (LOL). Mijn man is bezig met een hormonenkuur (had zwak sperma) en we hebben wat af geklusd de afgelopen tijd , dus wie weet. Suc6 voor iedereen. Duimen geblazen deze dagen....

Stalk stalk!
Ik hou jullie in de gaten hoor dames! Voel de spanning helemaal met jullie mee.
Toulouse, ik EIS van je dat je met me meegaat naar het augustusforum. En die ongi-voortekenen had ik ook allemaal!

Succes allemaal ! !

Liefs,

TeHa

Pffffff.weer een dag dichterbij de dag des oordeels!!! Wat is het toch vreselijk! Ik voel van alles, rare pijntjes in de buik, borsten wat pijnlijk..moeiig,of eigenlijk wat snel buiten adem...... Maar ja, het is in de afgelopen maanden gebleken dat dit niet veel hoeft te betekenen.
Vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Kun je nagaan hoe ik er mee bezig ben.
Morgenavond ga ik echt met een rotgevoel mijn bed in, omdat ik standaard zaterdagochtend met de duivels wakker wordt.....

Dames, sterkte allemaal!!!!!

XXX Yvet

Nou Yvet, dat heb ik ook altijd; wordt je fijn wakker in je weekend >>> naar het toilet en dan BENG; ongesteld. Ik haat dat, grrr

Afin, ik ga voor de zekerheid toch een paar testers kopen vanmiddag en ik hoop dat ik ze kan gebruiken morgenochtend.

TeHa, ik durf er gewoon niet aan te denken maar het zou wel heeeeeeel gezellig zijn als...

Liefs allemaal

Oooowww.. deze spanning is niet goed voor een vrouw in mijn positie .

Hihi, je bent zo grappig T.... hup aan het werk (doe ik dat ook want dan kan ik des te eerder naar de drogist...)

Liefs

ik had maandag 12 december al ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet. maandagavond kreeg ik wel wat bruine afscheiding, maar dat was maar 5minuten ofzo.. ik weet niet of ik dus zwanger kan zijn. kreeg een reactie is een ander forum dat ik gewoon zwanger kan zijn ondanks de afscheiding.
het hele weekend was ik al snel geirriteerd en verstrooid en dat ben ik normaal dus nooit. deze week kon ik me ook al niet concentreren, wordt er gek van. ik werk met kinderen en die irriteren me nooit, ik heb heel veel geduld maar nu dus niet.

kan ik dan toch zwanger zijn?

durf eigenlijk geen test te doen morgen, bang dat het ook weleens kan zijn dat ik niet zwanger ben.

Terug
Bovenaan