Oh zo herkenbaar, mijn vriend is verkouden en ik ben ook meteen bang dat zijn zaad daardoor minder is. De wens is zo groot, en bestaat al zoooo lang. Echt al van jong af aan fantaseer ik over zwanger zijn en mama worden. Droom er vaak over. Pas sinds de zomer is vriendlief er ook aan toe, heb een tijdje op hem moeten wachten. En nu lukt het dus (nog) niet, ronde 9 nu, ik verwijt hem niks, maar ik baal wel heel erg. Wordt bijna 31 en ik wilde altijd een jonge moeder zijn, dat gaat dus niet meer lukken :-(. En ondertussen raakt iedereen maar in 1x zwanger hier om mij heen, ik kan echt wel janken. Sterker nog, zit al de halve dag te janken. Naja ben ongesteld, dan mag dat. Wisten we idd maar waar het aan lag, kon je je lichaam maar uitlezen zoals ze dat met een auto konden. Dat je wist waar het mis ging, dan kon je daar aan werken. Ik ben maar in het wilde weg allerlei dingen aan het doen die ik denk dat goed zijn, acupunctuur, tarwekiemolie en kruiden van acupuncturiste innemen, ondertussen temperaturen en ovulatietesten gebruiken, bleh, ben er wel een beetje klaar mee. Sorry voor mn zeurverhaal trouwens.