NOD April 2019

Wat fijn Sinneskyn, gefeliciteerd!❤️?
Ik zit inmiddels op dag 40 van mijn cyclus (laatste twee keer was mijn cyclus 36 dgn en dat is tevens ook de langste cyclus). Heb op dag 38 een test gedaan maar die was negatief. Dus maar weer afwachten... 

Wilde hier eigenlijk niet meer posten maar nu toch wel weer wat actief.
Wacht nog steeds op nod, was de 20e. Vorige week wat gevoelige borsten die wat steviger aanvoelde maar meer niet.
Ik had enkel vrijdagavond wat geks. Na de gemeenschap leek er bij het plassen wat lichtroze bloed bij te zitten. Minimaal. Daarna niets meer gezien. Ik was wel goed nat maar waren we dan misschien wat te ruw? Ben wel altijd erg nauw, hoewel vriendlief geen grote heeft.

Hoewel april al voorbij is post ik toch hier. Had NOD 24 april en bij zowel 1 als 3 dagen over tijd een negatieve test. Weekje gewacht en vanmorgen weer getest (ook omdat ik begin van de week iets had wat innestelingsbloeding leek) en een duidelijk positieve test in handen ?
Weet alleen niet hoe foto toe te voegen.
Geloof het ook nog niet helemaal, dus gooi er denk ik nog 1 of 2 testen tegenaan. Al was deze eigenlijk heel duidelijk, zooooo blij al hele ochtend big smile ?

Terug
Bovenaan