NOD april 2020

Hoi!
Misschien dat een van jullie mij kan helpen. Mijn cyclus varieert tussen de 26&33 dagen. Ik ben 28 maart voor het laatst ongesteld geweest.
Gisteren heb ik getest (niet met ochtendurine, maar had nog niet gedronken), met dit resultaat.
https://www.mupload.nl/img/8bc7g28ack3j.jpeg
Nu heb ik vanmorgen weer 2x getest (wederom niet met ochtendurine), alleen vanmorgen bleven ze wit :(
Is het nog mogelijk dat ik zwanger ben? Kan het zijn dat hij negatief is, omdat ik gisteren veel heb gedronken? Of zou hij toch vals positief zijn geweest?

@Honingblij; de test van de foto is wel echt positief. Wel gek dat de andere testen negatief blijven... Ik snap wel dat dat je onzeker maakt... Waren het testen van verschillende merken?

@NoorSW dit was van Kruidvat 2 voor 5. Vanmorgen ook eenmaal daarmee getest en een keer met early van de DA. Enige wat ik kan bedenken is dat het toch heel vroeg is misgegaan, maar ik begrijp dan niet zo goed waarom mijn test gisteren dan zo duidelijk was. Maar denk dit, omdat ik ook niet precies weet wanneer mijn NOD is, ik verwacht hem zaterdag, zodat ik safe ben tussen de 26 en 33 dagen.. dus dan zou ik gisteren voor NOD getest hebben. Maar zou HCG zo snel weer uit mijn lichaam zijn? Want er zat nog geen 24 uur tussen.
En ik had gisteren verschrikkelijke dorst, dus heb veel meer gedronken dan dagen ervoor.. maar ik heb geen idee of dit invloed kan hebben op.. denk dat ik er zaterdag nog maar een test tegen aan gooi.. maar ben wel echt teleurgesteld. 

Of mijn lichaam houd me voor de gek of ik heb te vroeg getest...
Al 3 dagen krampen in me buik, al 3 dagen hoofdpijn en vannacht migraine gehad! 
Net een vroege zwangerschapstest gedaan n die gaf echt een heel heel heel licht streepje. Iemand die zo zou kijken zou negatief zeggen! 
Ik denk toch dat ik ongesteld ga worden aangezien mijn migraine...

@klavervier had jij ook die migraine? Ik had het wel bij me vorige zwangerschap maar niet zo vroeg! 
Ik lag gisteravond in bed en voelde opeens 2 propjes in me onderbuik was echt een raar gevoel!

Goedenavond iedereen. Een hoop berichten alweer en hoop positief gefeliciteerd daarmee meiden ;). De rest succes in de volgende ronde.
@JessicaMason echt nog nooit propjes gevoeld in me onderbuik lijkt me een raar gevoel.
Ik deed begin van de maand mee. Ik had me nog niet aangemeld bij de volgende maand omdat ik deze maand nog op de 30e me NOD zou hebben. Ik moet zeggen dat ik me de afgelopen 3 maanden goed heb gehouden door niet voor me NOD te testen. Maar nu heb ik echt hele rare dromen van de week gehad ?en zit me zelf gek te maken met kwaaltjes die ik mijzelf denk aanpraat. En als ik daar aan begin kan ik de knop maar moeilijk om krijgen. van me afschrijven helpt wellicht. Succes aan iedereen die ook nog moet !

Terug
Bovenaan