NOD april 2020

Pff heel de tijd lichte krampen in me onderbuik en deze week me eisprong gehad... Ik snap niet wat dit kan zijn! Innesteling zou veelste vroeg zijn... 
Ik haaaat wachten hahaha

Ik kan het nog bijna niet geloven. Gisteren toch getest (voor mij NOD) omdat ik dacht 'ik ben vast niet zwanger, maar dan weet ik dat en kan ik me focussen op volgende maand'. En ja hoor, de test is positief! Ik ben zo blij dat ik het hele traject met de gynacoloog niet in hoef. Vanochtend voor de zekerheid nog een test gedaan en ook die is positief.
Succes voor alle andere dames, ik duim voor jullie. 
Groeten,
Manon

Pff hier morgen /overmorgen NOD. Testen omo wit, borsten staan op knappen. Snap niks van dit lijf!

Gefeliciteerd voor diegene met een positieve test! 

Gefeliciteerd met de positieve testen! Succes voor de andere ;)   Mijn NOD is donderdag, ik ben gister en vandaag zo intens chaggie dat ik maar hoop dat ik zwanger ben anders heb ik geen verklaring voor mijn intense neigingen om mensen te vermoorden (doe ik niet hoor, maar in mijn hoofd soms wel) Ik ben er de hele maand niet mee bezig tot zo'n 3 dagen voor die tijd. Dan ben ik ineens weer heel bewust van mijn lijf. Elke keer dat ik dan iets op het forum had getypt werd ik ongesteld. Dus nu dacht ik dat ga ik niet doen want DAN wordt ik ongesteld. Wat zijn we ook vreemde wezens haha   Succes allen!

@Lott; balen... dan maar gewoon ongesteld worden en dan kan je door. Sterkte!! 
@ Novalee; haha, ik snap je bijgelovigheid wel hoor. Hopelijk blijft het nu gewoon uit en heb je deze week een positieve test! 
Succes!! 

Terug
Bovenaan