Nod April 2021

Hoi allemaal
Ik heb 1 april mijn nod heb vanochtend met early action en Kruidvat 2/5 getest. Beide negatief dus ben eigenlijk de moed al verloren.. zitten nu in ronde 5.  Ik heb met ovulatie testen van CB gehad en had 3 dagen een smiley! Weet niet waar ik nu vanuit moet gaan wanneer m'n eisprong was. 17 18 maart smileys en 19e maart in de ochtend smiley en smiddags was ie weg.. 

Hoi! Ik praat ook graag mee. Voor ons is het de 2e ronde voor ons 1e kindje, ik verwacht mijn NOD op 10 april. Heel spannend of het deze maand gelukt is!

Ik ga de lijst zo bijwerken ?
Ik was maandag begonnen met ovulatie testen en had dinsdag een positieve test best vroeg maar kan zijn dat mijn cyclus nog onregelmatig is door de bbz woensdag had ik het idee dat ik mijn eisprong voelde schijnt ook vaker voor te komen na een bbz. Normaal heb ik vanaf mijn eisprong tot nod pijnlijke borsten nu had ik dat donderdag ook maar sinds vrijdag is dat weg lekker verwarrend haha. Dus ik verwacht mijn nod op 7 april ?

@kellyM nogmaals fijn dat je het lijstje wilt bijhouden??misschien kan je er ook bij vermelden hoeveelste kindje het is??

Ik ga er morgenochtend (3 dagen voor NOD) nogmaals een testje tegenaan gooien.
Afgelopen zaterdag was hij nog heeeuull negatief. Misschien moet ik wachten tot m'n NOD of ik wel of niet de rode duivels ga krijgen. Maar ik ken mezelf... dat wachten is lastig..?

Hey dames,
Gebruiken jullie ook allemaal ovulatietesten? Ik gebruik degene van cb die 2 dagen een smiley geeft. Wanneer maken jullie het 'gezellig'? Wij proberen het zo te doen; om de dag in de week van mijn eisprong en dan op de dag van de smiley. Ik voel.ook altijd mijn eisprong, heb dan altijd het idee dat het daarna niet meer zoveel nut heeft ?

Terug
Bovenaan