Nod April 2021

@Gebruiker10135222 voel jij dingen? Ik voel namelijk helemaal niks meer. Terwijl ik normaal voor de ? wel opvliegers heb en me een beetje blegh voel. Nu voel ik dus helemaal niks, nada, noppes.. al een paar dagen. Vd week wel heel naar honger gevoel waar ik ook echt een beetje misselijk van werd. 
Lees ook heel veel dat sommige mensen pas ruim na hun NOD een positieve test in handen hebben. Dus laten we duimen dat alles nog mogelijk is. ???

Nee ik voel ook niks. Heb meestal enorme hoofdpijn voor ongesteldheid. Gister beetje hoofdpijn gehad maar was ook een drukke dag. Pfff .. idd wachten tot nod blijft moeilijk. Ik voel dus geen ongesteldheid klachten maar ook geen tekenen van een zwangerschap. Zoontje was gelijk raak (dankbaar!)  nu ronde 5 .. ??

Ik gebruik ovulatie testen van cb met smiley geen twijfel of het streepje wel even donker is?Ik ga niet meer voor op of vlak na nod testen de kans is dan nog zo groot dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt of dat je nog ongesteld moet worden zonde van het geld?alleen als de zaad kwaliteit minder is wordt om de dag sex geadviseerd anders maakt het niet uit?en gemiddeld staat er 1 jaar voor om zwanger te raken dus alles daar onder is nog normaal al is elke ronde langer wachten er natuurlijk 1 teveel?

Ik ben vandaag 5 dpo en heb allemaal krampjes in mijn buik erg vroeg voor een innesteling denk ik maar zit mij zelf al weer helemaal gek te maken? het enige wat ik wel raar vind is dat ik dus geen pijn heb in mijn borsten dit had ik normaal wel altijd vanaf mijn eisprong tot aan mijn nod pff wat duurt wachten dan lang ?

Terug
Bovenaan