Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Do'x,
Ja idd. Ik wacht ook gewoon nog een paar dagen en anders test ik wel weer, maar t zal wel niet na een negatieve test.. Jij ook op je nod getest? Hopelijk beide snel n positieve test??
@Mickie Ik heb getest op cyclusdag 30. Langer dan dat is m’n cyclus eigenlijk nooit. Maar was negatief. Ben nu alweer 3 dagen verder en nog steeds geen menstruatie te bekennen. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of het gelukt is deze maand. Wil gewoon duidelijkheid en het gevoel hebben dat m’n lichaam gewoon doet wat het moet doen zeg maar. Een menstruatie zou ik nu ook helemaal prima vinden. Voor jou ook erg spannend. Laat je weten hoe het verder gaat?
Dank jullie wel!
ik had vorige week last van duizelig en licht in het hoofd. Dat heb ik normaal nooit dus dacht toen van het kon wel eens raak wezen.
Eind augustus was is gestopt met de pil.
Ik hoop dat jullie ook snel een postitieve test mogen hebben!
@Do'x,
Ja precies dat! Zou ik idd ook prima vinden. Dat wachten is killing. Voor jou ook spannend. Zelfde geldt voor mij, nog niet langer dan 32 dagen gehad. Ik laat het weten, doe jij dat ook?! Succes ?