Nod April 2021

@mickiem als je die van de kruidvat doet ik heb vanmorgen een van de kruidvat gedaan en van de action die van de action moet je echt goed kijken terwijl er bij die van de kruidvat echt al een streepje te zien is dus die zijn toch beter denk ik ?

[quote quote=10430076]@mickiem als je die van de kruidvat doet ik heb vanmorgen een van de kruidvat gedaan en van de action die van de action moet je echt goed kijken terwijl er bij die van de kruidvat echt al een streepje te zien is dus die zijn toch beter denk ik ?[/quote]
Ik denk dat ik nog maar een paar dagen wacht.. kans zou wel heel erg klein zijn dat er nog een positieve test verschijnt. 

@Mickie, wat vervelend :( Snap dat je daarvan baalt. Hopelijk heb je snel duidelijk wat het nou is!
Ik merk de laatste week dat mijn darmen ontzettend onrustig zijn. Helemaal opgeblazen en gewoon vervelend gevoel. Verder ook zere borsten, maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden, dus dat zegt me niet zoveel! 

Mijn nod is morgen (of misschien woensdag), vanochtend vroege action test gedaan, was duidelijk wit... Dus ik heb de hoop al een beetje opgegeven. Wat betreft alcohol vind ik het ook lastig, we proberen dingen echt zo te plannen zodat het niet op gaat vallen, ik drink normaal gesproken altijd wel een wijntje, dat komt nu slecht uit haha. 

Terug
Bovenaan