Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Do'x Ik denk het niet. Mn vriend wilde dat ik net nog een test deed en die was wederom wit Ik denk dat ik nu tot zondag of maandagochtend wacht sowieso als de ongesteldheid niet door komt maar ik word er wel gek van ?
Hoi dames,
Ben even offline geweest drukke dagen gehad hoe gaat het hier sommige houden het wel spannend zeg ?
Hier gaat het goed geen bloed meer gezien gelukkig en vanmorgen een positieve clear blue test. Alleen gaf die 1-2 weken aan had wel al 2-3 weken verwacht maar ze hebben schijnbaar veel meer hcg nodig heb ik gehoord.
@Mik Oh wat vervelend zeg! Maar het is nog best vroeg. Zeker om s avonds te testen. Ik heb precies ditzelfde gehad vorige week. Mijn vriend wilde toen ook weten waar we aan toe waren, alleen nu nog steeds geen menstruatie te bekennen.. Zolang je menstruatie uitblijft kan het nog alle kanten op.. Duimen dus! ??
@wondertjeDrie geeft niets, gaat altijd zo hard met de berichtjes haha.
Ik had 10 weken na mijn bevalling direct een spiraal laten plaatsen. Dus zwangerschap, er nog eventjes na en toen spiraal. Maar het is zo hevig, dit ben ik even niet meer gewend. Wordt er gewoon flauw van ?