Nod April 2021

Spannend allemaal meiden! En nogmaals gefeliciteerd voor de dames die een positieve test al hebben gehad.
Ik lees nog steeds mee hoor.. ?
We gaan er weer met goeie moed voor komende maand! Ronde 4 voor ons eerste kindje dan. M'n NOD is nu pas 4 mei dus dan zal er wel weer een nieuwe groep aangemaakt worden. 
We gaan deze maand ook de ovulatie testen van CB proberen. Ben erg benieuwd! Ga vanaf de 10e cyclus dag testen.

helaas net voor het eerst in 2,5 jaar ongesteld geworden. Dat had ik nou niet gemist.. maar wel fijn zo kan ik er toch vanuit gaan mogelijk weer rond de 28 dagen en een start.  

op naar ronde 2 ☺️

succes dames!

Mijn plan was om zondag te gaan testen als ik dan nog niet ongesteld was geworden. 
Zat zonet even terug te kijken en zag dat om de maand mijn cyclus 26dagen is en zit nu op dag 28..
Heb niet duidelijke kwaaltjes ofzo alleen iets gevoelige borsten en wel moe de hele week al, maar dat heb ik ook wel vaker. 
Wacht denk ik toch maar gewoon af tot zondag af met testen als dat lukt 

Balen swlk, maar inderdaad prettig dat je nu weet waar je aan toe bent.

Mijn NOD is morgen, maar ik voel mijn menstruatie nog niet echt aankomen. Normaal gesproken lig ik nu al met kruik en pijnstillers opgerold op de bank, dus ik ben hoe dan ook blij dat ik me nu nog redelijk goed voel haha. Hopelijk komt het omdat ik binnenkort een positieve test in handen heb! :) Ga er nog niet vanuit hoor, want het is 'pas' ronde 2 voor ons. Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht met testen, ik ben soms ook wel eens een paar dagen later (hoewel meestal wel heel regelmatig). Denk dat ik dinsdag/woensdag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben...

Terug
Bovenaan