Nod April 2021

Dankjewel AnnekeDBo, ik probeer nog niet te blij te zijn omdat er nog zoveel kan gebeuren.. helaas ervaring mee... Jouw datum komt ook alweer dichtbij.. ik duim voor je.. ?
De testen van zwangerenkids.nl heb ik goede ervaringen mee, vooral met het "te vroeg" testen.
Nu was voor mij de reden om te testen een etentje vanavond..
Ik hou enorm van een wijntje namelijk... maar ik wil niet drinken wanneer ik zwanger ben natuurlijk. (Vanavond even geen wijntje voor mij dus... ?)

Ik heb sinds 2 dagen een soort metaal achtige smaak in mijn mond en dacht, laat ik alvast een testje doen...

@Mickie ik heb nu en mijn vorige cyclus ook niet zoveel bloedverlies gehad. Maar 3 dagen en toen 2 dagen helemaal niks en toen ineens weer heel erg donkerbruin, bijna zwarte afscheiding verlies. En dat duurt dan ook weer 2 dagen. Erg vreemd...
Ben nu 4 maanden gestopt met de pil. Dus wellicht hoort het bij het ontpillen. Ik heb een forum geopend die ontpillen heet. Hoop op een beetje medestanders die ook "vreemde" dingen hebben. Ik heb ook regelmatig ontzettend migraine en heel moe, nooit gehad ook.

Hoi dames, misschien mag ik ook een beetje meelezen. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje (middels donor). Nog niet zo lang hoor. Ik zie dat ik niet de enige ben die zich soms afvraagt wat mijn lijf voor geks doet ? 

@CharlotteV-T, goh, ook dus! Wel vreemd he?! Snap er ook niks van. Hou ook een zere rug. 
Heb dit zelf in de 4x dat ik ongesteld ben geweest nooit gehad.. maarja, zal er dan denk ik bijhoren. 

Wat leuk Le-na, gefeliciteerd! :)

@Flups, balen! Ik ben zelf ook helaas ongesteld geworden vannacht, dus ik ga ook door naar ronde 3.

Ja snap ik Lena, geniet van het etentje dan even zonder wijn idd ? 
Ik wacht nog even af en doe dan maandag wellicht wel een testje... 

Terug
Bovenaan