Nod April 2021

Jeetje Kelly, wat ontzettend klote zeg... logisch dat je even afstand neemt, heel begrijpelijk..

(ik kan en wil het topic wel overnemen, weet niet hoe dat werkt).

@wondertjedrie, ik snap wat je bedoelt nu. Helemaal prima wat mij betreft..Maar dan zien leden die nog aansluiten niet het bijgewerkte lijstje...?

@WondertjeDrie Ik zou toch wel verdergaan in dat andere topic die je had aangemaakt. Blijft het wat overzichtelijker voor iedereen.

Ik ben gisteravond een beetje gaan vloeien. Ben echt opgelucht. Vind het wel vervelend dat mijn cyclus nu een beetje in de war is. Mijn volgende NOD is nu halverwege mei. Zal nu echt goed aan de slag moeten gaan met ovulatietesten om dit zeker te weten.

@do'x balen zeg?maar wel eindelijk duidelijkheid
@lena ik sta ook op pagina 1 dus had daar in mijn berichtje het lijstje aangepast dus zou er ook nieuwe dames aan kunnen toevoegen?
maar ik ga toch verder in het nieuwe topic nod april iedereen die wil is van harte welkom?

@lena Gefeliciteerd!!
Balen zeg voor degene die helaas ongesteld zijn geworden :-( 
@KellyM Heel veel sterkte en neem je tijd om weer te rust te komen en dit een plekje te geven. 
Zoals ik begrijp gaan we verder in een nieuwe topic maar wilde dit bericht toch even hier neerzetten.

Terug
Bovenaan