NOD April 2022!

[quote quote=10557356]Ja vanmorgen action negatief deze vanmiddag na mn buik pijnen ?[/quote] @babybabybabythree Als ik die foto zie zou ik denken negatief ik zie wel een streepje hoor. Wil je niet liever testen met CB? Dan weet je zeker en geen twijfel over streepjes, ik word daar zelf ook beetje onzeker over.  Ga je dit weekend weer testen? Dan zou je ongesteld moeten worden toch?
 
@Merel
Bedoel je dat je ongesteld bent geworden???
 
[quote quote=10557362]Ik test gewoon elke dag nog even, ga dit weekend op vakantie, wil weten of ik Tampons moet inkopen of niet! Heerlijk ongesteld in Spanje ???[/quote]Of een clearblue digital early? ??
 
[quote quote=10557453]Negatief ! Ik geef het op en ga lekker wijntjes en cocktails drinken op vakantie ?[/quote]Ik ook… maar zijn nog steeds redelijk vroeg met onze 9 dpo! Niet opgeven! Als ik vandaag geen bruinverlies krijg , klopt er iets niet! Alrijd na 10 dagen na positive ovulatietest bruin bloedverlies ?
 
@Danielle
Klopt, na 2 dagen minimaal verlies de 3e echt ongesteld. Ik twijfel of ik toch wat minder ermee bezig moet zijn. Maar hoe?
 
Ik hoop het zo voor julloe babybabythree en julia. Fijne tijd in Spanje @babybabythree!
 
Terug
Bovenaan