NOD April 2022!

[quote quote=10565420]Ik was helaas ongesteld geworden! Zit nu in mijn vruchtbare week dus gaan er lekker tegenaan ??? Hoe gaat het met de rest van de meiden? ☺️[/quote]

@MaaikeB
Balen.. wel fijn nieuwe ronde nieuwe kansen. Veel succes en plezier haha! 


Ik zit op 9DPO... zit mezelf lekker gek te maken. Maandag m'n NOD en ga zondag testen.. spannend! Ronde 3 voor ons. 


Hoeveelste ronde is dit voor jou? 
 
[quote quote=10565420]Ik was helaas ongesteld geworden! Zit nu in mijn vruchtbare week dus gaan er lekker tegenaan ??? Hoe gaat het met de rest van de meiden? ☺️[/quote]

@MaaikeB
Balen.. wel fijn nieuwe ronde nieuwe kansen. Veel succes en plezier haha! 


Ik zit op 9DPO... zit mezelf lekker gek te maken. Maandag m'n NOD en ga zondag testen.. spannend! Ronde 3 voor ons. 


Hoeveelste ronde is dit voor jou? 
 
[quote quote=10565554]
 
@babybabybabythree
Ah nee wat ontzettend balen??[/quote]Ik zit inmiddels op ronde 18 waarvan 1 miskraam vorig jaar september! In het verleden al 7 miskramen gehad, dus afgelopen oktober heb ik allerlei onderzoeken gehad! Hier kwam uit dat het, zoals zij het dan noemen, pech is ? Ene kant heel fijn, andere kant wil je gewoon weten waarom je lichaam je in de steek laat!

Maar goed we geven de hoop niet op! Mocht in oktober nog steeds niet raak zijn, dan gaan we toch kijken voor IUI of IVF traject. Het zwanger worden, lukt helaas ook niet 1,2,3 bij mij. Ik heb een onregelmatige eisprong en al eerder is gebleken dat clomid geen zin heeft ?

@babybabybabythree,

Ahh balen zeg! Is toch elke keer weer een enorme teleurstelling ???
 
@Maaike
 
Oh jeetje ronde 18 al, das is al een aardig tijdje? Hoe hou je elke maand weer goede moed? Lijkt mij heel lastig. Wat heftig van je miskramen, echt naar om te horen!!
Wat knap van jullie, ik hoop dat een traject niet nodig is en dat je snel zwanger mag raken! ?? Zal voor je duimen! 


 
 
Terug
Bovenaan