NOD April 2022!

Nou ik weet niet wat het is, maar reageren lijkt niet altijd te werken. @Maaike Balen, hopelijk de volgende ronde meer geluk. @babybabythree Die lijken inderaad veel op elkaar
 
@Merlina, hè wat balen zeg ?? Het is hoe dan ook toch elke maand weer een teleurstelling en een kut gevoel!

Hier al enkele dagen het gevoel dat ik elk moment ga menstrueren, maar het komt alleen niet door! Heel vervelend. Ga morgenochtend een restje wagen. Anders hoop ik wel dat het komt dit weekend want is eigenlijk de bedoeling om maandag te tatoeëren ?
 
Hier op dag 22 van mn cyclus, blijkbaar was het bij mij toch geen positieve ovulatie test, zo gek.. ze waren echt wel donker. Mn temp is niet om hoog gegaan daarom denk ik van niet.. maar nu zijn die testen weer super licht. Ben wel benieuwd waarom ze dan soms donker en soms licht zijn
 
Ik was helaas ongesteld geworden! Zit nu in mijn vruchtbare week dus gaan er lekker tegenaan ???

Hoe gaat het met de rest van de meiden? ☺️
 
[quote quote=10565420]Ik was helaas ongesteld geworden! Zit nu in mijn vruchtbare week dus gaan er lekker tegenaan ??? Hoe gaat het met de rest van de meiden? ☺️[/quote]

@MaaikeB
Balen.. wel fijn nieuwe ronde nieuwe kansen. Veel succes en plezier haha! 


Ik zit op 9DPO... zit mezelf lekker gek te maken. Maandag m'n NOD en ga zondag testen.. spannend! Ronde 3 voor ons. 


Hoeveelste ronde is dit voor jou? 
 
Terug
Bovenaan