Nod april

Wij hebben het nu helaas, door omstandigheden, alleen gezellig kunnen maken op de dag van m'n vaste smiley en 3 dagen daarvoor. Hoop dat het voldoende is.. 
Wat denken jullie? 

@charlotte. Opzich zou het voldoende moeten zijn, ik denk beter ervoor dan een dag erna . Hopelijk is je ei  op dag 1 na smiley gesprongen dan zit je er het dichtst bij . Ik herken wel echt die onzekerheid of het genoeg is geweest of niet. Ik was net in staat om te testen maar toch niet gedaan. Zit nu 7 dagen na mijn 1e smiley. Ik denk dat mijn nod 25 april is dus dat is nog even... Ronde 6 nu. Kindje 1 was in één keer raak (gezegend) maar waarom het nu toch al 6 rondes op zich laat wachten? 

@JLooJ ja dat denk ik wel. Ik voel m'n ovulatie altijd heel erg, echt buikpijn ervan. Op de dag van Smiley (waarop het dus gezellig is geweest) begon dat en de dag erna heel hevig en daarna niet meer. Dus opnieuw, fingers crossed dan maar en hopen dat het de juiste timing is geweest.??
Ik heb ook alleen maar mensen om me heen waarbij het al vrij snel, de 1e of 2e poging raak was. Het is gewoon echt puur geluk hebben, je weet het gewoon niet. 

Terug
Bovenaan