Nod april

Zaterdag-> zondag nacht wakker geworden met enorme krampen, echt kronkelend in bed voor zo'n 20 minuten. Menstruatiepijn x10 zeg maar...
Verder geen bloed verlies en iets minder gevoelige borsten, maar dat verschilt sowieso al per dag..

Iemand ervaring mee? Wat denken jullie? Vk bellen?

@Le-Na: hoeft niks te betekenen maar ik zou altijd de verloskundige even aanhaken. Beter een keer te veel bellen dan te weinig. Succes ?

O geen idee Lena. Wel vervelend die onzekerheid. Heb je inmiddels de vk gebeld? Binnenkort de eerste echo toch? Hopelijk is en blijft alles goed . Er gebeurt natuurlijk een hoop dus kan me ook voorstellen dat krampen er bij Kunnen horen

Ik heb net.. niet eens met ochtend urine getest .. negatief. Ik dacht oke ookal is hij negatief ik weet dat het nog alle kanten op kan maar wie weet rest ik licht positief. Nou nee dus.?? ben door mijn vroege ovulatie (dag 10 op 11 april) de kluts kwijt. Ik denk dat ik eigenlijk pas vanaf 24 april kan testen. 

Thanx, toch maar even gebeld met vk.
Kan inderdaad er gewoon bij horen, zolang ik verder geen ergere klachten en/of bloed verlies krijg, is het afwachten tot volgende week donderdag de eerste echo...
Heel spannend allemaal, duimen dus!
@ depss: hoe gaat het? Al getest?
@ wondertje 3, dan ben jij de volgende op de lijst! Spannend!!

Terug
Bovenaan