Nod april

@LeNa bedankt voor je uitleg! Ik wacht het maar gewoon rustig af. 
Heb wel sterk het gevoel dat het hem niet gaat worden deze maand omdat we het maar 1x gezellig hebben kunnen maken. Wel op de dag van de Smiley, maar toch. Voelt dan alsof je er niet genoeg moeite voor hebt gedaan ofzo ?..

@charlotte, graag gedaan! Het is misschien maar 1 dag, maar wel op de goede dag. Kan genoeg zijn, positief blijven! Wij duimen mee??

@wondertjeDrie 
Nu aan dag 19. Ng maar gestopt met pil eind maart. Daarna menstruatie gehad dus nuj afwachten wanneer ze terug zelf komen. Bij men zoon heb ik lange cyclussen gehad. Zelfst 2maanden nx. Daarna controle gedaan bij gynecoloog alles goejd en daar zag hij dat ik bijna me eisprong had dan was het in de week van de 26ste dag. Gebruik van gemaakt en was direct zwanger ?? 

Hoi allemaal, 
ik ben kim moeder van een 4 jarige jongentje en we zouden toch wel graag voor een tweede gaan. 
NOD 28 april verwacht ik. Volgens mijn app 32 dagen soms iets korter. 

Spannend #fingerscrossed. 
Bij de eerste was het na een keer raak.
maar dat hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn. 

Hoi meiden, ik kom me ook weer melden! Afgelopen zondag had ik de stilstaande smiley op de paarse ovulatietest van CB dus ik mag op het wachtbankje ? ik kom uit op 2 mei, hoop niet dat dat een probleem is aangezien dit een april topic is? Heel veel succes iedereen!?

Terug
Bovenaan