Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn bezorgdheid is weer iets afgenomen na mijn enorme krampen tijdens het weekend. Mijn borsten doen weer "lekker" zeer een nog steeds geen bloeding... ?
29 april echo... wachten wachten wachten....
Hier weer een vraagje van mijn kant, zijn er ook dames die helemaal geen zwangerschapssymptomen hebben gehad voor ze er achter kwamen dat ze zwanger waren?
Ik lees vaak veel symptomen wat al redelijk vroeg komt opzetten, maar nu heb ik (voor het eerst sinds maaaanden) geen symptomen voor mijn nod. *probeer moed te houden* haha
@Chell: ik heb bij mijn zwangerschappen nauwelijks symptomen gehad voor mijn nod. Wel iets of wat vollere borsten maar dat was echt minimaal. Ieder lichaam is anders natuurlijk maar ik heb sowieso bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk geen symptomen gehad. Ik was vanaf week 7 wel wat moe maar dat was het wel. Nu daarentegen... ?
@melX dan ben je mogelijk nog aan het ontpillen?
@chell ik had bij mijn 2 zwangerschappen pas na week 5 symptomen?
@gebruiker welkom ik zet je op de lijst?hoeveelste ronde?
@femkemini welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?hoeveelste kindje en ronde ook alweer?
Hier vandaag 10dpo en 1 dun veegje oud bruin bloed?